euhm...?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Anais, Aug 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    jeetje wat balen meis...
    een digitale heeft toch heel veel hcg nodig?!
    kan het niet zijn dat je hcg nog niet hoog genoeg is?!

2. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

Oct 25, 2009
    1,882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    was t een digitale met indicator? want daar kan je wel 5 dgn voor nod mee testen. en een gewone digitale heeft wel wat meer hcg nodig en kan pas vanaf ong dag of 2 na nod positief testen. wanneer was je nod? misschien had je een laat ei en kan t alsnog.... ik zou gewoon over 2 dng weer testen maar dan met de kv2v5 die is t meest betrouwbaar, vind ik zelf. succes!!!

3. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    het was met indicator,tot vier dagen voor nod
    je hebt er 25 hcg voor nodig of zoiets.

ik weet niet goed wanneer men nod is,ik heb een onregelmatige cyclus.ik zit nu sowieso op dag40 of 41.ik kreeg krampen gisteren en rozeverlies dus dacht dat mijn regels kwamen maar wou toch testen en ja een positest en dan twee hele vage testen.en dan vandaag met die CB digital indicator een nega test.dus snap er niets van...miss was het innesteling?maar dan zou ik toch niet posi kunnen testen met die van sensitest?

xxx

4. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    als ik met sensitest negatief teste was ik ook echt niet zwanger, en bij een streepje was ik wel echt zwanger.. (wat helaas niet altijd goed ging de zwangerschap)

meid, probeer na het weekend gewoon nog een keer, en dan haal je diitaal van clearblue en 2voor5 van kruidvat..

5. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    als het goed is zie je nu de drie sensitesten.
    sorry heb het niet goed op foto kunnen zetten...maar de eerste is dus de posi test,die is wel beetje vager geworden sinds gisteren.de andere twee daaronder moet je echt goed kijken,geloof me er staat een lijn hoor maar met de foto zie je die niet goed.

ik ga idd nog een test doen,wrss maandag halen in men pauze ofzo.
    is wel raar dat die CB nega was,is nogthans een goed merk.ik zou dan zeggen niet zwanger maar drie sensitesten.....zelf 1 knal posi daarvan dus hoe kan men dit nu bekomen als je niet zwanger bent???

xxxx

6. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij ben je zwanger meis! alleen heb je overdag gewoon niet zo geconcentreerde urine... de cb heeft meer hcg nodig... ik zou morgenochtend testen met een andere test...gewoon huismerk van de tp (kv dus niet handig i.v.m. je werk;))

succes meis!

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Het ziet er echt positief uit hoor!!

8. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    ik zeg ook positief!

9. stamperke

stamperke Actief lid

Jun 28, 2010
    391
    0
    16
    denk ook positief meid ;)

stamperke

10. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    waarschijnlijk had je met cb digital met ochtendurine wel positief getest. ik had ook zulke testen met sensitest.. zie mijn banner:D
    dus ik geef je veel hoop.

11. faith and hope

faith and hope Bekend lid

Apr 12, 2007
    685
    0
    0
    Sensitest geeft vaak valse lichte lijntjes,
    Nu is helaas je foto niet echt heel duidelijk dus kan niet goed zien. Morgenochtend weer testen met kv dan weet je het zeker... Sterkte met w88

12. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Je digitale test heb je rond kwart over 3 gedaan (als ik het goed terug lees). Normaal "moet" je een zwangerschapstest met ochtendurine doen, omdat de hoeveelheid HCG in de urine dan het meest is. Ik zou ook zeggen, morgen nog een test doen. Mocht je er geen meer hebben, gewoon je urine opvangen in een bakje en daarna bij een drogist een test gaan halen en thuis testen.

Heel spannend. Die dipsticks van Sensitest zijn toch ook voor 99% betrouwbaar net als die van clearbleu. Heb zelf hele goede ervaringen met Sensitest. Jammer dat je zo ver uit de buurt woont, anders had je er bij mij eentje op kunnen halen! Succes morgen, enneuh, wel laten weten he!!!!

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik heb zeer goede ervaring met sensitest en als ik z'n lijntje had als op jou test dan was ik toch echt wel zwanger. was ik niet zwanger bleven ze echt spier wit

spannend zeg.

14. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    bedankt meiden!!echt waar!

ik zal morgen zo vlug mogelijk een test halen...of ik die morgen al doe weet ik niet ,aangezien ochtendurine beter is en ik moet werken...

net nog wat rozeverlies gehad en nu nietmeer is toch allemaal raar!!
    xxxxxxxxxx

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hey Collega ;)
    Ik zie echt 3 positieve testen!Dus in September loop jij met een buikje op het feest in de Jaarbeurs :)

Is er niemand op de zaak die je kan vertrouwen om die testen bij af te rekenen? Bij mij op de zaak zijn ze wat dat betreft wel zo discreet.

Succes!

16. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    balen van deze test, maar ik vind het niet veel zeggen omdat het met middagurine is. van de week nog maar eens testen
    ik duim voor je

17. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

Oct 25, 2009
    1,882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    hmmm... je zei de eerste was een knal positief en de andere 2 steeds iets vager.... kan 2 dingen betekenen..
    1. je bent zwanger maar nog niet genoeg hcg om te meten met digitale... nieuwe test doen over 2 dgn.
    2. je WAS zwanger en is t met de innesteling fout gegaan en heb je dus een vroege vmk en kan je dus binnenkort ongie worden vandaar NIET ZWANGER

ik hoop natuurlijk op optie 1 maar hou optie 2 wel in je achterhoofd....
    Al met al blijft t afwachten... hou je ons op de hoogte?

18. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    @ truusdemier
    nee ik kan er 'nog' niemand vertrouwen.
    ik werk er nu net een maand dus dit is het lastige waar ik een andere topic ga van starten als ik echt zwanger ben.
    ze zijn super daar maar werk is werk en als je na en maand al een test gaat kopen bij je collega :) nou ja hehe

maar gelukkig is er een straat verder een grote kv(wij zijn een kleine) dus ga ik gewoon die daar halen.
    stel dat ik zwanger ben,ben ik toch benieuwd wat er gaat gebeuren met me werk...december zou ik een verlening moeten krijgen of helemaal niets.ze zijn super blij met me(doe veel overuren,nuja het max van 33 uren en heb contract van 20 uren)

dus hopelijk willen ze me dan nog....maar ik zou ergens in april moeten bevallen dus of ze me dan net twee maand voor me zwangerschapsverlof gaan willen houden...

@kristel 79

ik heb gisteren avond de sensitest gedaan,om 9 uur.
    die was echt knalpositief.ik geloofde het niet en ik ging van de wc af voor een nieuwe maar had te weinig urine omdat..duh ik had net geplast :D haha maar helemaal niet aan gedacht.maar er kwam toch een drupje op dus de test was gemaakt.ik zag toen ook eerst de twee strepen duidelijk toen de inkt doorliep.maar na een min werd die vager tot je zo wat scheel moet kijken :D

dus een uur later had ik veel water gedronken,wat ik achteraf las dat net niet goed was,en moest plassen en net hetzelfde als men tweede test...duidelijk twee strepen en een min later ineens vager.mijn vriend kan ze niet zien zegt hij,men vriendin kon de tweede test wel zien maar derde niet.maar zij zagen niet wat ik zag...namelijk een duidelijk tweede lijntje binnen de min.(wat erna vaag werd)

offin...in men hoofd schreeuwt het dat de cb idd nega was en ik niet zwanger ben...alleen omdat ik niet zou snappen dat het nu ineens mij kan overkomen en ik heb nu toch aan de andere kant hoop dat het met ochtendurine kan goedkomen...maar dat irritant stemmetje zegt dat het valse hoop is en ik dan weer nega testen ga hebben.

ugh...echt waar het is een gemeeeeen spelletje met die positest als ik toch niet zwanger ben :)

ik lees op internet dat sommige ook posi testen soms met deze testen.'sensitest).maar ja dat kan je van alle testen wel vinden op het internet.ik heb nog nooit op drie jaar(en ik heb heel wat testen gedaan) een vage of knal positest gehad...dit is wel de eerste keer met sensitest.

groetjes!!!!

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

klinkt toch positief meid! ik ben benieuwd naar je volgende test als je die gaat doen.

Maar ik vind het er goed uitzien

20. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    bedankt meid :D

enkele dingen die ik de laatste tijd(week) voel;

*Ik heb een maagring en had er deze week veel last van(eten bleef sneller 'vastzitten' en moest dan weer overgeven.zoveel dat ik het zelfs op me werk moest doen op wc na een halve boterham.
    *veel moe en slapen,dacht dat het door men overuren kwam
    *elke nacht drie maal opstaan voor te plassen en overdag om de twee uur
    *troebel zien met me lenzen
    *snel verzadigd met eten,sneller vol,eten smaakt niet zo goed meer.
    sinds gisteren:
    *steken linker en rechterlies
    *krampen en zeurderig gevoel
    *roze en beige verlies
    *onderrugpijn
    *Lichte hoofdpijn
    *hoge temp.

dingen die ik normaal bij men nod heb en nu niet:
    Vocht vasthouden
    twee kilo tijdelijk aankomen
    pijnlijke borsten(altijd!)
    bruinverlies
    krampen en felle rugpijn

wat mij opalt is dat ik geen pijnlijke borsten(gevoelige tepels) heb,terwijl ik dit altijd heb bij men regels of nod.

xxxx

Share This Page