niet egt duidelijk te zien bij deze foto, maar in het echt is die duidelijker,. ik weet niet wat ik hier van moet denken.
Ja ik zie hem ook wel, het is trouwens een test van predictor en weet bij god niet of die betrouwbaar is, want de kruidvat testen zijn negatief.
Oei, predictor is niet betrouwbaar hoor, geeft heel vaak vals positief (zelfs met kraanwater en mannelijke urine)... Hoop het toch voor je !
ik heb nog nooit getest met testen van het kv. Alleen nog maar met predictor of cb. mijn ervaringen zijn goed met de predictor.... en anders natuurlijk morgen nog ff testen of overmorgen succes
Oke Nouw dan ga ik der van uit dat het niet zo is, want de andere teste blijven negatief, ik zie ut wel allemaal dan , hoop het natuurlijk wel maa we zullen zien,
Ik zie een streepje! Is dit de vroege predictor? Ik test zowel met de KV als me de vroege predictor en ik heb nog nooit een roze streepje gehad op de vroege predictor!
Ik zie ook een streepje. Maar ik zou morgen maar met een andere test testen, predictor is niet erg betrouwbaar..
Ja dit is de vroege predictor, ik heb nog 1 predictor test ligge dus die gaat morgen gebruikt worden, en anders ga ik wel even een cb halen ofzo.
Ja met die van kruidvat en die was negatief, Nu heeft mijn moeder toen ze zwanger was pas een positieve test gekregen na 3 maanden zwanger te zijn, en zit het bij ons in de familie met te weinig hormoon, ik doe morgen ng een test en anders gewoon na de huisarts he, we zullen zien, ben wel bij de apotheek gewees en die wisten het ook niet,