Ben na me eisprong door gegaan met de ovulatie testen omdat ik benieuwd was wanneer hij negatief zou worden. Zit nu 3 dpo en ik vind hem aardig duidelijk, duidelijker dan gister hihi.. weet dat lh schommelt en de een duidelijkere testen heeft dan de ander. Weet ook dat ik hier uit niks kan opmaken. Wilde het even delen. Fijne dag en geniet van het super weer.
Dit is duidelijker dan gister? Weet je zeker dat die van je ovulatie dik genoeg was want dit is erg ver van positief af..
deze zijn lang niet positief. maar jij hebt 3 dagen terug je ei al gehad zoals je zegt toch? je blijft altijd een streepje houden hoor de ene keer lichter dan anders.. zou er niet tevel tsten meer aan verspillen
Je kunt volgens mij beter steeds met hetzelfde merk testen, misschien dat er net een verschil zit in de gevoeligheid dan kun je het eigenlijk niet met elkaar vergelijken.
Beter lezen, hoor dames! . Marie geeft alleen maar aan dat haar test van vandaag (3dpo), donkerder is dan haar test van gister (2dpo) En je ovu-test was idd positief! Succes op de wachtbank.
Nee daar kun je inderdaad helaas niks uit opmaken, vooral op 3dpo pas. Succes met de wachtbank en geniet van het weer!