Hey meiden! Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik vanaf een week of 5-6 vreselijke last van misselijkheid. Zo erg dat ik bij elke beweging al stond te kokhalzen. Daar kwam bij dat ik heeeel erg gevoelig was voor geurtjes (alle geurtjes). Vond zelf shampoo stinken hahaha. Alles kwam er dan ook weer uit, zelfs water... zucht... Op een gegeven moment heeft mijn moeder mij een doos met watten gegeven (gewone) en zei:,,Hier stop die maar in je neus". Mijn moeder had het ook altijd heel erg tijdens haar zwangerschappen. Nou het zag er niet uit! Maarrrr het zorgde er wel voor dat ik weer een beetje kon eten, kon koken, normaal de koelkast open kon doen, douchen (ja had ze zelfs in onder de douche haha), etc. etc. Voor mij heeft het geholpen. En inderdaad het ziet er niet uit, maar goed dat is hopelijk maar een paar weken. Oja mijn man moest wel elke keer heel hard lachen als ie weer die witte plukken uit mn neus zag komen Succes!
Ik ga het proberen. Ik ben nu in mijn 6de week en ben zo ziek. Het enige dat ik kan eten is fruit en brood. Warme maaltijden en groente zoals sla en tomaat krijg ik niet naar binnen. Ik word er ook lichamelijk heel moe van want het is een hele strijd dat misselijk zijn. Dit is bepaald geen leuke zwangerschapsfase en ik hoop dan ook dat het snel voorbij is. Aanstaande vrijdag de eerste echo en dan kunnen we hopelijk zien waar ik het allemaal voor doe
Ik hoop dat die lelijke watjes voor jou werken ! Misselijk zijn is zoooooo bagger... Heel veel plezier alvast bij de eerste echo. Ik duim voor een paar mooie plaatjes voor jou!