Hallo Vraagje ik weet dat er een matrasje in het wiegje van de Bugaboo Cameleon zit, maar zit er dan ook een dekentje bij zie het nergens staan of is het de bedoeling dat je de voetenzak gebruikt dacht dat je die alleen voor de wandelwagen gebruikte. zit ook echt te twijfelen tussen de Bugaboo Cameleon en de Maxi Cosi Mura dilema. Groetjes
Hey Wij hebben de bugaboo denim genomen, er zit idd geen dekentje bij maar die heb ik zelf gekocht. Je kan ook prima een fleecedeken doen of iets dergelijks. Volgens mij zit nergens meer een dekentje bij , volgens mij krijg je alleen bij quinny een "overtrekhoesje"erbij.... Ik vondt het matrasje wel erg (te) dun ( maar dat vindt ik van alle kinderwagens) dus heb op de markt een dun laagje schuimrubber gehaald en daar nog een extra matrasje van gemaakt
Hoi Dat was juist het probleem bij de meeste zit wel een dekentje dat staat dan weer bij de rieswieg omdat je die meestal apart moet kopen, je zou toch verwachten voor zo een dure wagen als de Bugaboo dat er wel een dekentje bij zit. flees dekentje is ook een goed idee je zou eigenlijk twee matrasjes moeten krijgen omdat ze zo dun zijn hij is al zo duur en zo heb je nog meer kosten.
wij hebben ook de cameleon en wij hadden een lodger bunker erin liggen. die is echt heel lekker warm, en die kan ook daarna in het zitje.
Ik heb tussen precies dezelfde wagens getwijfeld, uiteindelijk gaf de bugaboo bij mij de doorslag omdat hij klein weg te bergen is (zachte wagenbak) en omdat hij smaller en wendbaar is. (De mura is ook wendbaar maar vrij breed)
Hoe lang heeft ie van jou in de reiswieg gelegen en hoe lang kunnen ze in de wandelwagen, zien er bijde nogal klein uit.
De buggy gebruik ik nu nog voor mijn zoontje van 2 jr 4 mnd en daar past hij prima in. De reiswieg heb ik nu pas 3 wkn in gebruik, maar mij is verteld dat de bugaboo juist één van de langste reiswiegen heeft. Hiervoor had ik een Quinny Speedi, daar was mijn zoontje met 5 mnd al uit. En de buggy ervan was gewoon kut!
Ik heb ook de bugaboo cameleon, matrasje vind ik juist super er zit een aerosleep in en bedenk je dat je kindje een stuk lichter is als jou en geen dik matras nodig heeft. Onze kleine grote meid heeft tot 6 maanden in de wagenbak gelegen, paste er toen nog in maar vond het niet meer leuk. Echt een super wagen ! Ik heb een dekentje en wieglakentje bij prenatal gekocht voor in de wagenbak en de voetenzak gebruik ik nu ze in de wandelwagen zit.
Hier ook een bugaboo cameleon. Bij ons zat er ook geen dekentje in, heb ik er gewoon zelf ingekocht. Emma heeft tot 7 maanden in de reiswieg gelegen Toen wilde ze wat meer gaan zien heb ik hem omgebouwd.
ik heb een katoenen deken gebruikt, net wat veiliger dan fleece! En in de gebruiksaanwijzing staat dat je geen extra matras in de bak mag leggen, ik heb het gewone matras gebruikt en was prima hoor!