Euro Disney met de trein

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Roodkapje1979, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Heb je ook weer een punt! Tis nog best moeilijk!!! Maar je moet iets over hebben voor disneyland whahahahahaha

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik vond auto zelfsn og te doen hoor ook al was het voor ons zo ver tis wel een stuk goedkoper hihihi en snachts rijden en dan lekker ontbijten ed. en als je idd zo dichtbij woont.

vliegtuig vond ik dus ook relaxed het is maar een half uurtje vliegen en op schiphol heb je eerst zat te doen. de trug weg is iets midner te doe nvond ik in charles du gaulles is niet echt veel als ligt het eraan van welk gedeeltje je gaat oude of nieuwe daar zit nogal verschil tussenn haha. plus put daar vond ik wel de bagage die hoef je niet steeds oveal mee te slepen op schiphol geef je het meteen af en buggy kan dan mee. onze ervaring is ook dat je bagage snel weer hebt in parijs dan is het naar de shuttlebus lopen en dan dus nog 3 kwartier met de bus. enn word je bij je hotel afgezet.

met trein leek het ons dus ook lastig dat je steeds alles bij je moet houden en dan in disney vanaf het station met die pendelbussen meot die vaak echt overvol zitten.

maar goed wij zijn dus sinds kort fan vooor met de auto haha lekker je eigen tijden. al was voor ons de trug weg wel vermoeiend eerst dag park en dan nog 7 uur rijden maar. maar jah onderweg vaak stops maken en er dus al echt een dagej van magen met uit eten ed dan wil het prima.

Deel Deze Pagina