met auto op vakantie zoon 3 jaar hoe slapen ?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Popkoorn, 13 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wij gaan 2 weken op vakantie,

met de auto.... naar frankrijk vendee,
    we zijn er vorig jaar ook heen geweest alleen andere camping,
    en toen zat zoonlief nog in een autostoel die je in slaapstand kun zetten,

nu is hij te groot geworden, hij komt er met zijn hoofd ruim boven en we hebben nu dus een andere autostoel gekocht, ( zo's autozitje met rugleuning)

maargoed.... we rijden in de nacht.... hoe deden jullie dat ? gewoon rechtop laten slapen ? lijkt me ook niet prettig voor onze zoon,

overdag rijden is geen optie ben ik bang, de kids zijn erg ongeduldig en manlief rijd het liefst in de nacht,

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik wacht even af... hier hetzelfde probleem! wij willen deze zomer ook naar zuidfrankrijk en liefst met de auto.. dochtertje zit nog in een autostoel die je slaapstand kan zetten.maar zoonlief zit ook in een groter model. als hij nu in slaapvalt, valt hij constant opzij...voor een kwartiertje niet erg...maar als hij een hele nacht zo ligt is dat niet zo best voor zijn rug en nekje...

ps.welke camping gaan jullie? wij zoeken nog iets leuks...

3. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    tja, denk dat je weinig opties hebt eigenlijk... zittend slapen dus... ;) als ze wat minder slapen, zullen ze dat later wel inhalen..

4. Popkoorn

la pin parasol in vendee, als er doorgereden word is het 10 uurtjes rijden,

mijn man moet alles rijden gezien ik geen rijbewijs heb dus die rijd gewoon aan 1 stuk door,

misschien toch overdag rijden zodat de oudste niet hoeft te slapen in de stoel..... maar dat heeft manlief weer liever niet.... gelukkig hebben we nog een half jaar om daar over na te denken :p

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    de maxi cosi stoel van onze dochter (5 jaar) kan een klein beetje gekanteld zodat ze niet helemaal rechtop zit.
    met een kussentje en zon nekding kunnen ze al gauw slapen hoor als ze echt moe zijn. onze meid zoekt altijd wle dr plekje. zou dus gewoon snachts gaan als dat prettiger rijdt voor jullie.

6. Popkoorn

hmm een even kijken of deze ook heeeel ietstje gekanteld kan worden,

vroeger mochten wij gewoon op de achterbank liggen haha, dus dat was makkelijker, natuurlijk wel gevaarlijker maar toen mocht het nog,

Deel Deze Pagina