eurodisney en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suzanne68, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Haha...ja,ik snap het nog.
    Niet in de theekopjes als je misselijk bent :) is ook niet zo leuk voor de mensen,die in jouw theekopje zitten ;)
    Ik zie het daar wel...en in achtbanen durfde ik toch al niet....aleen sinds kort in de Big Thunder Mountain.....wilde het gaan opbouwen...elke keer in een iets engere achtbaan.....gaan we maar even uitstellen dat plan ;)

2. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Leuke topic! Hier ook zo een Disney fan!

Maarruh, je gaat er vaak heen...je weet dus wanneer er bij studio tramtours die tram gaat wankelen...ik zou me dan gewoon schrap zetten ofzo hahaha..enne denk wel aan je wenkbrauwen als die vrachtwagen in de hens gaat :) :)

Ik ben in dec nog naar Disney geweest, was toen nog niet zwanger, maar ging toch nergens in, behalve dan de peter pan en dat soort dingetjes, ook in de pirates en moet zeggen, ik heb me heerlijk vermaakt. Je zou me zo een dag neer kunnen zetten in de Main street hoor hahahha

Veel plezier, ben jaloers! :)

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

dat heb ik ook, ik vermaak me toch wel.

maar die tramtours in het nieuwe park kan dus wel?

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja volgens mij kan die tramtours gewoon hoor, je gaat idd maar 1 keer wankelen en dat is waar dei vrachtwagen in de fik gaat , als er water komt :D

Ik ben trouwens wel in armegeddon geweest toen ik 11 weken zwanger was, wist niet dat het niet mocht en verder idd in fantasyland ook bijna overal in geweest :D

Ikke ben ook disney fan :D

5. Jocelijne

Jocelijne Lid

10 dec 2008
    83
    0
    0
    IT
    Schotland
    Ik denk dat je eigen gevoel genoeg kan zeggen waar je wel of niet in kan... ben je er niet zeker van... gewoon niet doen... er zijn genoeg attracties waar je wel in kan en des noods geniet je van de shows en alles :) Gewoon lekker gaan! :) en genieten! mazzelaar! wij gingen normaal elk jaar naar disney... maar in aug verhuist naar UK dus is allemaal nu een beetje duurder haha maar we gaan snel een keer weer!

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

We zouden dus een paar daagjes gaan,maar hebben besloten om een weekje later eerst een paar daagjes ergens in een hotel aan een strand te gaan zitten en dan aansluitend 1 dagje eurodisney.Gelukkig maar....zag best op tegen een paar daagjes en 1 dagje heb ik wel zin in! :D

7. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Kheb ook gelezen dat je gewoon nog overal in mag.. Tenzij je gezondheid niet optimaal is, hoge bloeddruk enzv..
    Het gaat er meer om bij zwangere vrouwen die een dikke buik hebben, omdat de beugels en dergelijke daar niet op afgestemd zijn.. Iemand die bijvoorbeeld een paar kilootjes meer weegt, heeft het verdeeld over het hele lichaam, maar met zwangere vrouwen is het alleen de buik, en hou je voor de rest dus teveel speelruimte over tussen de beugels..

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

van disney zelf mocht ik haast nergens in, niet eens in de peter pan flight! :)

heb het lekker toch gedaan en met kriel is alles goed. gelukkig was mijn buik nog goed te verbergen!

kan niet wachten tot de baby geboren en iets ouder is en we met zijn drietjes kunnen gaan!

Deel Deze Pagina