Hai, Vorig jaar ben ik via jullie aan een super leuke camping geholpen, dus ik waag weer een poging. Ik zoek een camping max 800 km van Utrecht (denk bv aan Normandie of Bretagne). Wij hebben een tent dus zoeken een staanplaats. Keuze genoeg, maar wij huren altijd een koelkast en tafels en stoelen, dus dat maakt de keuze wat beperkter. Ik heb al wat gezien, maar wie weet heeft er iemand hier weer een leuke tip! Alvast bedankt!
Ben toevallig ook op zoek naar een camping in Bretagne en kwam deze tegen in een oud topic en dit is wel een kanshebber denk ik Camping Yelloh! Village Les Pins**** in Erquy Frankrijk reviews 6.4 | Zoover
Wij hebben gisteren geboekt in Normandie. Camping le grand large. Direct aan het strand en goede recensies op Zoover.
Deze ziet er leuk uit! Kan alleen nog niet helemaal ontdekken of je ook een koelkast en tafels en stoelen kan huren. Ik zie wel een Premium plek staan, maar als je verder gaat kijken zie ik dat nergens meer terug. Ik ga even verder neuzen. Dank je wel!
Ziet er ook leuk uit! Maar volgens mij kan je daar op je staanplaats niks bijboeken, dus voor ons helaas geen optie dan.
Wij gingen een paar jaar geleden naar l'atlantique in bretagne. Prachtige camping, rustige staanplaatsen, een mooi bosweggetje naar het strand en een gezellig zwembad op de camping met activiteiten als discozwemmen enzo. Voor de ouders leuke waterglijbanen, een gezellig terras, pizzaria met zálige pizza's en een echte hamam ruimte. Ohja en meerdere speeltuinen voor de kinderen
Ook leuk deze, maar volgens mij geen optie om koelkast en tafels en stoelen te huren, dus helaas ook geen optie voor ons.
Ik zou even informeren, ze verhuren enorm veel kant en klare accomodaties en ze moeten dus reserve spul op voorraad hebben als er defecten zijn.
L' Anse du Brick in Maupertus-sur-Mer (Normandië) biedt koelkasten en picknicktafels te huur aan op de Premiumplaatsen. Is zo'n 800 km vanaf Utrecht. Bij Camping Les Peupliers in Couhé (in de regio Nouvelle-Aquitaine, departement Vienne in Midden-Frankrijk) kun je sowieso een koelkast huren. Tafels / stoelen weet ik niet. Maar is wel nét iets meer dan 800 km rijden vanaf Utrecht volgens mij, namelijk zo'n 840 km.
Wij zijn 3 jaar geleden naar Normandië geweest naar Camping La Cote de Nacre, ook van Yelloh! Camping Sandaya La Côte de Nacre***** in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados) Frankrijk reviews 8.0 | Zoover Wij hadden een stacaravan. Super leuke camping, schoon, fijn zwembad en heel veel te doen voor de kinderen! Dichtbij de invasiestranden van de tweede wereld oorlog.