Eurodisney, welk hotel?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Majo1983, 21 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pocanhontas

    pocanhontas Actief lid

    25 okt 2012
    258
    52
    28
    nee kon het gewoon via de website boeken. je moet dan kiezen voor 2 kamers bij het zoeken en dan kun je aangeven dat je graag een kamer met een tussendeur wilt. ik vond het echt ideaal en nog een voordeel dat je zo 2 badkamers had ;)
     
  2. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Seqouia is mijn favoriet. Wij zijn in oktober in newport bay geweest voor het eerst maar die wil ik niet meer. Te kolossaal. Bar veel te klein te weinig ruimte voor ontbijt.door covid waarschijnlijk ook hoor dat het allemaal minder capaciteit was. Maar nee het was dat we de reis gewonnen hadden anders hadden we serieus boos geweest over prijs kwaliteit. Totaal niet zoals wij van disney verwachtten. We zijn al in zoveel hotels geweest. Alleen het disney hotel staat nog op mijn lijst.
     
    Majo1983 en IkbenTess vinden dit leuk.
  3. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Dit! Seqouia is ook onze favoriet :)
     
    Majo1983 vindt dit leuk.
  4. Majo1983

    Majo1983 Fanatiek lid

    1 feb 2013
    3.634
    2.336
    113
    Vrouw
    Broek
    Haha nu ga ik weer twijfelen! :rolleyes:
     
  5. Butchke

    Butchke Niet meer actief

    Vrienden van ons zijn na kerst in Sequoia geweest en die zeiden….NOOIT MEER. Oud vies en stoffig was het volgens hun.
    Ze vonden het zo slecht dat ze terplekke een kamer hebben geboekt bij Cheyenne. Daar waren ze wel tevreden over.

    edit: is dus echt geschmackssache;)
     
    Majo1983 vindt dit leuk.
  6. clove

    clove Lid

    15 mrt 2010
    36
    3
    8
    NULL
    NULL
    Ik ben afgelopen zomer met mijn zoontje 3 dagen naar Disney geweest + het Marvel hotel. Nu is hij (6 jaar) een groot Marvel fan qua helden etc en hij vond het helemaal geweldig. Vond het zelf ook mooi gerenoveerd en fris eruit zien. Kamers lekker modern en alles met een Marvel sausje.. de rest van de hotels heb ik alleen ervaringen mee van 20 jaar geleden.
     
  7. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.434
    784
    113
    Wat stom dat ik dat nooit gezien heb :)
     
  8. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.434
    784
    113
    Eens, al vond ik het ook stoffig en oud. Net als new port Bay trouwens maar NPB is zo gigantisch niet prettig wat mij betreft. Ze hebben in beide hotels een soort halfbakken renovatie gedaan 5 jaar geleden. Ik heb het idee dat ze het Marvel hotel grondiger aangepakt hebben, kamers zijn ook een stuk ruimer maar de prijzen zijn enorm. Geen ervaring met Cheyenne en Santa Fe. Davy Crocket vond ik oud maar echt netjes en schoon met een leuk zwembad.
     
  9. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Ja dat gevoel heb ik ook hoor dat het alleen een soort upgrade van de kamers was. Maar Marvel is voor ons budget nu ook te groot. (normaal gingen wij eigenlijk altijd naar Hotel New York)
    Cheyenne en Santa Fe zijn de kamers wat kleiner en geen zwembad bij het hotel. Maar voor ons is dat niet zo een probleem. Meestal gaan wij hierheen als wij wat meer low budget willen zitten. Ook deze hotels zijn volgens mij alleen de kamers echt een beetje up to date gemaakt verder niet.
     
  10. DaphneB

    DaphneB Bekend lid

    25 jul 2011
    583
    68
    28
    Wij hebben Centerparcs Nature Village via Disney geboekt. Wij zijn 7 dagen bij Centerparcs en krijgen 2 daagse kaarten voor Disneyland.

    Weet iemand of ik van te voren moet aangeven welke dagen wij komen in die week?
     
  11. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.098
    5.277
    113
    Je moet altijd je bezoek reserveren. Er mogen naar zoveel mensen in het park zijn dus vol is vol.
     
  12. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.098
    5.277
    113
    Oud absoluut ( maar droeg wel bij voor het thema) maar vies totaal niet. Wij zijn ook na de kerst geweest en waren erg tevreden.
     
  13. Majo1983

    Majo1983 Fanatiek lid

    1 feb 2013
    3.634
    2.336
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik heb Newport Bay geboekt voor eind juni, 2 nachten/3dagen! Daarna plakken we er nog een nachtje Parijs aan. Ben benieuwd. Hopelijk is het met het 30 jarige jubileum ook nog extra speciaal!
     
    Butchke vindt dit leuk.
  14. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    2.960
    1.314
    113
    Heb jij dat via de site van CP geboekt of via Disney? Als ik namelijk op de site van CP kijk dan staat er nergens bij dat er 2 dagen toegang bij zitten.
     
  15. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    2.960
    1.314
    113
    Wij willen in de meivakantie naar Disney gaan. Heb wat rond zitten kijken maar schrok wel van de prijzen. Had wel verwacht dat het duur zou zijn maar zo duur had ik nou ook weer niet verwacht. Wij willen eigenlijk 2 dagen naar Parijs en nog 4 dagen naar Disney. In totaal ongeveer een week weg. Op dit moment neig ik er naar om te boeken voor center parcs al wordt daar wel best veel over geklaagd (foto's zien er overigens super gaaf uit)
     
  16. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Nadeel bij Centerparcs is dat je tickets er nog bijkomen toch? Dat zijn serieuze kosten. Helaas is Disney er niet goedkoper op geworden.
     
  17. DaphneB

    DaphneB Bekend lid

    25 jul 2011
    583
    68
    28
    Je kan centerparcs via Disney site boeken en dan zitten er wel 2 daagse tickets bij :)
     
  18. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    2.960
    1.314
    113
    Klopt dat zag ik nu ook. We zijn super aan het twijfelen. Eigenlijk ga ik liever naar CP dan naar een Disney hotel. Omdat echter de reviews zo slecht zijn twijfel ik. Blijkbaar zijn de huisjes echt ranzig en werkt de helft niet (vaatwasser, halve inventaris ontbreekt, schimmel enz). Er zitten af en toe ook goede reviews tussen dus geen idee wat ik me er van moet voorstellen. Maar als we 3.000 euro kwijt zijn voor een midweek dan moet het wel schoon ziin.
     
  19. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.098
    5.277
    113
    CenterParcs is geweldig, wij zijn er al 2 x geweest. Maar persoonlijk vind ik het enorm zonde als je daar heen gaat en niet op het park blijft. Er is namelijk zo veel te doen, alleen het zwemmen is al geweldig daar. Als je dagen weg bent gebruik je de faciliteiten weinig en die zijn juist zo leuk daar en daar betaal je zo veel geld voor.

    De huisjes zijn prima, realiseer je dat de slechte recensies sneller worden geschreven dan de positieve. Wij hebben beide keren prima huisjes gehad. Maar nogmaals blijf je weinig op het park zou ik dat niet doen.
     
    Koraal82 en Neskio vinden dit leuk.
  20. Neskio

    Neskio Fanatiek lid

    5 mrt 2017
    2.992
    2.473
    113
    Vrouw
    NB
    Wij zijn dit jaar op CP geweest (als tussenstop vanuit de vakantie). Ik ben het met @Deedee91 eens, eigenlijk is het een soort van attractie park op zich er is zoveel te doen! Wij vonden het huisje echt prima. Alles was schoon en niks kapot.
     
    Koraal82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina