Euromillions

Discussie in 'De lounge' gestart door kus26, 15 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Vriendlief is thuis en heb hem nog een keer gevraagd of ie het rekeningnummer heeft doorgegeven. Begon bijna aan hem te twijfelen;) Maar dat heeft ie dus niet.
    Hij vertelde nog meer...hij zou een brief krijgen met info en die zou hij op kunnen sturen met alle gegevens mocht hij geinteresseerd zijn. Nou die hebben we hier nooit gezien.
    Morgenvroeg ga ik aangifte doen.

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Volgens mij heb ik iets gevonden, ik heb het even gekopieerd van hun website : EuroLottery

EuroMillions is een loterij van de staat, die op dit moment door 10 Europese staten (België, Engeland, Ierland, Spanje, Portugal, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland, Luxemburg, Liechtenstein) gecoördineerd en aangeboden wordt. Voor alle landen vindt er wekelijks een gezamenlijke trekking plaats.

Ik zie ook dat je ze in nederland niet in de KVK zult vinden; ze staan namenlijk in Engeland ingeschreven onder de naam Eurolottery LTD.

Ben wel heel erg benieuwd welke Nederlandse bank hun een incassomachtiging heeft verstrekt...voor zover ik weet valt elke LTD onder de uitgesloten doelgroepen (buitenlandse rechtsvorm).

3. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    Nou Euromillions zal hier niks mee te maken hebben, een of andere smeerlap zal hun naam gebruikt hebben...

euromillions is een wekelijkse lotto, ik doe er elke week aan mee en het is zelfs niet eens mogelijk om dit via de bank, een doorlopende opdarcht ofzo te regelen, moet je echt in een krantenwinkel kopen die loten...

4. Romy1979

Ik vermoed eigenlijk dat die mijnheer de Waal de naam van EuroMillions gebruikt om het 'echt' te laten lijken.

Staat er op je bankafschrift ook EuroMillions bij de naam van diegene die het heeft geincasseerd? Of staat het er als omschrijving?

Die bandenzaak is vermoedelijk een dekmantel. Ben ook erg benieuwd hoelang die al ingeschreven staat.

Automatische incasso is zo'n fraudegevoelig product, voor je het weet zit je met al dat geld op de bahama's en de bank kan fluiten naar het geld.
    Als klant niet hoor, je krijgt gewoon netjes je geld terug, maar vervelend is het wel. Het zullen je laatste euro's maar zijn.

En de KVK heeft echt die zaakjes wel op orde hoor..

Idd gevalletje Radar!!

5. Romy1979

Zoiets bedacht ik dus ook al, je was me net voor :D

6. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    #26 kus26, 15 sep 2009
    Laatst bewerkt: 15 sep 2009
    Ja er staat Euromillions, met de trekkingsdatum. Deze man gebruikt dus gewoon het logo van hun op zijn brieven. Ik heb Euromillions een mail gestuurd om te vragen of ze idd met hem samenwerken zoals hij beweert.
    Ik laat het weten als ik antwoord heb.

Btw, die website van dat bandenbedrijf ziet er proffesioneel uit en kom je ook heel vaak tegen als je die naam op google intoetst.

7. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Moet een loterij trouwens geregistreerd staan?

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Jeetje denk dat jullie zijn opgelicht!
    Ben benieuwd wat je voor reactie krijgt op je mail!

Deel Deze Pagina