Wij willen in september graag twee weken op vakantie met onze meisjes. De oudste is op dat moment net 3 en de jongste 11 maanden. Ik heb al zitten kijken, maar er is zoveel keus... Ik zou graag naar een zonzekere bestemming willen, niet al te lang vliegen en te lange transfer naar de accommodatie. Zijn er dames die bepaalde accomodaties kunnen aanbevelen? We gaan voornamelijk voor een zonvakantie en we zijn op zoek naar een plek waar de dametjes zich kunnen vermaken en we lekker met z'n allen kunnen genieten. Ik ben benieuwd
Wij gaan (ook in september) naar onze oude vertrouwde camping in Italië aan het Gardameer (camping heet Bella Italia) en zoonlief is dan ook 11 maandjes oud. We zijn vaker in september geweest en schoonouders gaan elk jaar in september en het is daar meestal dan nog goed weer. Voor de kindjes is er heel veel te doen (o.a. 7 zwembaden, speeltuin, waterspeelgelegenheden). Er zijn daar bungalows, appartementen (nooit van binnen gezien), allerlei soorten stacaravans en je kan er natuurlijk met caravan, camper of tent terecht.
Hotel dorado beach in Spanje. Super hotel lekker eten en genoeg te doen voor Kids en volwassenen. En zon zeker
Lanzarote vind ik een aanrader, 4 (,5?) uur vliegen, korte transfer naar je appartement, hotel vind ik niets met kleintjes. Heel erg kindvriendelijk daar. Wij zijn de laatste keer in puerto del carmen geweest, maar zou de volgende keer naar playa blanca gaan denk ik. Mooie stranden, leuke excursies, auto huren kost niet veel. Maar, mallorca, menorca, ibiza zijn in september ook prima en maar 2 uur vliegen! (ben er zelf nooit geweest, maar lijkt me ook super)
Griekenland. Niet eind September gaan want dan is er al veel dicht. Prachtige zandstranden en veel te doen. Wij gaan altijd naar Griekenland.