Wie is hier eens geweest en hoe is dat bevallen? Eventueel ook overnacht in de buurt, waar en hoe is dat bevallen?
Ik vond Europark leuker, dan dat ik van tevoren bedacht had. Het was ook best heel groot. Volgens mij hebben wij ook niet alles gezien. Wij zaten op een camping daar in de buurt, dus zijn een dagje daar naartoe geweest. Dus heb niet echt een adresje van een hotel of iets dergelijks.
Ja! 2x geweest. Super super leuk park! Onwijs groot, heel mooi gemaakt met allemaal thema’s vd landen etc. Je hebt bijv n deel Nederland. Waar je op de wc’s dus ook echt Delfs blauwe tegeltjes en dergelijke aantreft. Theekopjes als attracties in dat gedeelte. Super! Wij zijn er 2x een dag naar toe geweest vanuit onze vakantie. Wij waren toen op vakantie in het plaatsje titisee. Was nog wel fftjes rijden. Maar zo waard! Je hebt op het park, ook hotels. En tipi tenten/camping wat ik me kan herinneren. Zal vast allemaal prima geregeld zijn, zoals het park zelf ook is.
Europapark is geweldig! Wij gaan er ieder jaar naartoe (mogen gratis naar binnen met ons Efteling-abonnement) en het verveelt nooit. Er zijn heel veel gastenhuizen in de buurt, je kunt er meer dan genoeg vinden als je googelt. De omgeving is erg mooi, er zijn mooie dorpjes in Frankrijk (net over de grens) die zeker het bezoeken waard zijn. Kijk eens naar Colmar en Eguisheim, dat laatste is net alsof Belle en het Beest daar is opgenomen.