tips/trucs verblijven fantasialand of elders?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door meintje, 30 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Aankomend jaar (2018) zijn we 10 jaar getrouwd en dit willen we vieren natuurlijk. Ook omdat we een behoorlijk zwaar 2017 achter de rug hebben (2 van de 4 dieren veel te jong overleden, ik een zware operatie/revalidatie door een zeldzame botziekte). We willen met 4 gaan, wij en onze kinderen van 8 en 6)

Het plan is om een paar dagen naar een leuk pretpark te gaan en daar of in de directe omgeving te overnachten. We zijn een paar jaar geleden in fantasialand geweest, we zouden daar wel weer naartoe willen. Nu weet ik dat er 2 hotels zijn (Matamba en Ling Bao), van de directe omgeving daar weet ik niks.

Ik vind alleen de overnachtingen daar behoorlijk prijzig en dan moeten we nog los de entreekaarten kopen voor de dagen dat we er zijn.

Hebben jullie misschien tips/trucs rondom dat boeken (direct of va een reisbureau), zijn er wel eens acties of iets, of vroegboekkorting?
    En is het het geld waard of kan ik beter naar een ander park gaan?

Alvast bedankt!

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Wij zijn een midweek naar landal gegaan in limburg. Vanuit daat was het 40 minuten rijden naar phantasialand.

3. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.300
    1.464
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij zaten toen op het park van roompot Kronenburger See, vanaf daar is Phantasialand minder dan een half uur rijden.

Deel Deze Pagina