Centerparcs kan niet kiezen!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door sara1988, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Wij willen van de zomer naar centerparcs, tegen die tijd is onze dochter 14 maanden.
    Welke park raden jullie aan? Zelf lijkt me Zandvoort wel leuk vanwege het strand enz.
    Maar ik schrik best wel van de prijzen!:$
    Wat voor type cottage zouden jullie nemen? Comfort, premium, vip?
    Ik ben altijd bang dat als ik de goedkoopste neem (comfort) dat het van die vieze huisjes zullen zijn :(
    Ik krijg eigenlijk al de kriebels van die huisjes waar iedereen in heeft gezeten

2. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    op bungalows.nl kun je een mysteriepark kiezen? je geeft aan wanneer én hoeveel personen en kun kiezen iets voor je uit. Beetje spannend dat wel, alleen de goede parken doen mee.
    Enne omdat je niet kan kiezen en het veeeeel goedkoper is misschien een tip.

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Persoonlijk vond ik bij Zandvoort het zwembad wel tegenvallen. Helemaal voor kleintjes, dat is in veel andere parken zoveel leuker/meer! Maar nu heb je wel weer het strand.. Tja.. Lastig. Is echt maar net wat je wilt.

En hoe schoon het huisje is hangt niet af van comfort/premium/VIP, maar van de schoonmaakster. Ook hier: is maar net wat je wilt betalen voor wat meer luxe ;)

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.623
    113
    Zandvoort heeft een wat eenvoudiger zwembad dan de meeste andere parken. Zelf vond ik Heijderbos en Erperheide allebei erg leuk.

Wij boeken altijd een premium huisje. Die zijn net even wat luxer dan de comfort (vaatwasser en zo) en vaker een vernieuwde inrichting. Qua schoonheid zou het type huisje niet uur mogen maken. Als je een beetje googlet op centerparcs kortingscode kun je teouwens meestal wel een code vinden voor een leuke korting.

5. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Erperheide heijderbos of meerdal.

Premium vernieuwde huisjes of VIP. VIP krijg je broodjes aan de deur gebracht elke ochtend. Wel zo handig als je ergens ver weg van plaza zit...

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik zou op sites als Vakantiereiswijzer en Zoover kijken, voordat je iets boekt. Daar kun je recensies lezen van vakantieparken, campings, hotels. Je krijgt zo een goed beeld van het park zelf, de omgeving, of de huisjes schoon en netjes zijn. Op Zoover staan ook foto's en tips. Dan kom je in ieder geval niet voor nare verrassingen te staan.

Wij gaan altijd naar Landal en boeken een standaard vierpersoons-huisje (Comfort-klasse). Een duurder huisje wordt heus niet beter schoongemaakt, je betaalt alleen meer voor extra dingen.

7. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Zandvoort is niet zo groot en heeft ook maar 3 sterren. Het is echt in de duinen dus weinig bomen en dus ook niet heel erg veel privacy. Natuurlijk wel erg lekker dat het op loopafstand van het strand is, ook 10 min lopen van het dorp. Op zondag zijn daar alle winkels open.

Succes met je keus!

Deel Deze Pagina