Irritante/Saaie/Domme tv-programma's!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Pluis81, 21 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Er zijn veel leuke dingen op tv maar helaas ook een heleboel NIET leuke dingen.. Soms blijf je zappen,het ene na het andere belachelijke programma komt voorbij..

Ik zelf heb bijvoorbeeld een hekel aan Jensen. Gatverdamme!
    En dan eigenlijk vooral aan dat irritante gelach (wat overduidelijk een bandje is) als Jensen of die deus van een papparazi weer een slecht grapje maken..pfff:x

Sorry hoor..hihi:)

Nog meer meiden die een hekel hebben aan een tv programma?

2. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Wat Jensen betreft .. volgens mij is dat programma echt een kwestie van knip en plakwerk.

Ik ben samen met 2 vriendinnen 4 jaar geleden naar zo'n opname geweest. Voordat alles begon werd het publiek al opgenomen bij het applaus enzo. Paar weken later zag ik mezelf zitten in het publiek bij een onderwerp dat tijdens de opname dat ik er geweest ben helemaal niet aan de orde was.

Maar weer ff ontopic :
    Bij mij kwam dus ook Jensen als eerste in me op ... haahahaha

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Lingo, je zou toch denken dat mensen er na zo'n 300 jaar wel op uitgekeken waren?

4. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Dat domme voetbal gel*l komt me inmiddels de strot uit :x
    En studio sport uiteraard 8)

En was vroeger zwaar verslaafd aan gtst (drama als ik een afl moest missen, rtl gemist bestond toen nog niet), dankzij een exvriend eraf gekomen...heeft ie toch nog IETS goed gedaan;)...vreselijke serie als ik er nu naar kijk.

Tellsell programma's...maar dan meer door die stemmen.....Look Jack, it's amaaaaazing....grrrrrr *shoot me*:D

5. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.886
    5.181
    113
    Home
    best of shopping en tell sell verschrikkelijk

max geheugentrainer

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

lol idd, was een keer een nerd, zei die telkens woorden met 6 letters :)

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heb je even....
    Ik kijk echt bijna niks. Van een aantal dingen die ik kijk, vraag ik me eigenlijk af waarom ik ze kijk.
    Ja, ik zit eigenlijk de hele avond met mijn toppie op de bank :D

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    tellsell idd, die vloeren en keukens die ze daar schoonmaken, geen id wie daar woont hoor maar die keukens en vloeren zijn altijd git en gitzwart vh vuil zogenaamd, gatverdamme

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Waar ik echt braakneigingen van krijg is bijv. die Uri Geller show. En alle talentenjachten en programma's als Sterren op het ijs of hoe het ook precies heten mag mogen van mij ook per direct van de buis. Ze moeten op zaterdagavond rond half 10 gewoon weer eens flink wat goeie films uitzenden.

10. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje van 2,5 vindt het een superprogramma! :)

Er zitten letters in en cijfers en vrolijke kleurtjes en leuke geluidjes ;)

Maar goed, hij zal niet de gemiddelde Lingo-kijker zijn.

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Al die talenten jachten en op zoek naar programma's pff, denk dat we als nederlanders zijnde ons er maar bij moet neer leggen dat we nou eenmaal vrij weinig talent hebben wat dmv zulke programma's door breken ..

Idd zoals mermaid zegt, het word tijd dat er weer eens wat goeie films worden uitgezonden en dan niet films uit de oude doos die al honder duizend keer zijn herhaald maar de wat nieuwere films..

Jensen kan ik altijd wel om lachen, mits er een goede gast is ..

Uri Geller komt ook mijn strot uit maar dat komt misschien omdat ik me dood irriteer aan die Patty Brard, Tooske en die Uri zelf pff ..

En wat ik ook leuk vind zijn de serie's zoals Fringe, Ghost wisperer, Greys Anatomy etc etc ..

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Al die talentenshows komen mij ook zwaar de neus uit, elke week is er wel weer iemand anders die zo'n show wint en op de grote hoop met winnaars belandt, waar je zelden tot nooit meer iets van hoort.
    En dan bij SBS hebben ze tussen reclames door altijd van die stomme commerciele lulkoek als 'kijk naar Popstars, de nieuwe Uri Geller, Idols, Dance/sing/look like Micheal Jackson, 'hét televisieprogramma waar heel Nederland over praat'...yeah right;).
    Van die postcodeloterijshows of dat soort dingen, kan ook niet begrijpen dat daar serieus mensen naar kijken.
    Lingo, Telsell etc., verschrikkelijk. Die Lucille Werner alleen al, die is zo dol op zichzelf.
    Die kookprogramma's vond ik eerst nog wel leuk, maar nu er ongeveer 10 van zijn, vind ik daar ook geen hol meer aan.

13. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

weet je wat ik ook zo verschrikkelijk vind die programma's met die diane beekman, en dat nieuwe programma '' so thijs '' dat was er gisteren op, verschrikkelijk !

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oh ja, daar zag ik zo'n voorstukje van, en dát was eigenlijk al teveel :D!

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Dat programma van Dyanne Beekman, Pashion for Fashion, vond ik altijd leuk, maar dat So Thijs is echt vreselijk. Ik heb het 1x gezien, maar ik krijg echt jeuk van die Thijs, BAH. Wat trouwens wel een leuk programma is is How to look good Naked met Gok Wan.

16. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik mis meer goed drama op de tv. *Vroegah* bleef ik thuis voor Unit 13 en ging daarna pas stappen bijv.
    En een echt goede talkshow mis ik eigenlijk ook, een beetj à la RUR bijv. Ivo Niehe is wel aardig,maar een beetje te pedant .

Wat ik ook mis is bijv. de Film van Ome Willem, ik vond dat vroeger zelf altijd zo leuk. Dat is tenminste goed besteed gemeenschapsgeld bij de publieke omroep.
    Wat mij betreft mag heel SBS per direct van de buis net als RTL5/7 en Paul de Leeuw.

Momenteel kijk ik eigenlijk alleen Journaal,Wie is de Mol, en de Troon/ Tudors, en dan heb ik het wel gehad. Er is echt veel slechte TV en daarom staat hij hier niet veel aan momenteel.
    Zelfs Nova vind ik de laatste tijd zo politiek verantwoord LInks, dat ik daar niet eens meer naar kijk.

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik nomineer heel sbs6!

Toevallig gisteren een stukje gezien van undercover in Nederland....mijn god wat een uitmelk tv!
    Die alberto stegemans mag van mij echt direct van de tv...met zijn zogenaamde spraakmakende zaken!

18. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik vind persoonlijk

1.dat we ondertussen echt wel genoeg nieuwe Uri Gellers hebben,
    2.dat we maar moeten handelen dat Jackson dood is en
    3. dat Alberto Stegeman beter in 'n worstenfabriek kan gaan werken ("ik zit nu stiekem ín de gehaktmolen...")

19. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Consider, heb jij mijn gedachte gelezen ofzo? :$

Ik wilde net sbs6 op de lijst zetten haha. Ik heb die zender pas van mijn tv afgegooid, wat een verspilling van zendtijd is dat zeg, phoe!
    En al die 'sterren' die er werken, hoog kotsgehalte allemaal.

20. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    CqC of zoiets! Dat programma met Beau van Erven Doorens (of zoiets) Vooral *voor de kijkers thuis* kerel die rechts naast Beau staat is zooooo irritant! Met zijn flauwe opmerkingen bah...
    Is al weer een tijdje geleden dat ik het eens gezien heb gelukkig.

En verder alle verkoop programma's, Asterologie/mediums programma's, voetbal (dat irritante getoeter en gefluit van de toeschouwers grrrr

Deel Deze Pagina