Maar meiden, wie denkt er dat ze WEL doorgaat? Ik heb echt het idee dat ze er doorheen fiets. Juist omdat je het niet verwacht. Ze schijnt populair te zijn.
nou ik denk dat ze van de vakjury geen een stem krijgt (vind de stem of de tekst niet echt een stem waard eerlijk gezegd), ze moet het van de stemmen hebben Ik vind Georgia echt geweldig, die stem!!! En Oekraine met die Anouk-achtige meid, echt mooi.
Nou he? Ik vind Georgie ook geweldig. Ik erger me trouwens mateloos aan het commentaar van die Conrard Maas, die ziet alles werkelijk af te kraken. Georgie had volgens hem een mooie stem, maar "zij moest zo nodig laten zien wat ze maar haar stem kon" waren zijn woorden. Roemenie vind ik echt geweldig!
Van mij mogen de volgende tien door: Armenië Israël Zwitserland Zweden Azerbeidzjan Oekraïne Cyprus Kroatië Georgië (die kan nog best wel eens winnen) Turkije
Ik heb trouwens allen Turkije helemaal gezien en de rest alleen de fragmenten Zwitserland was laatste keus, omdat ik een tiende nodig had
Hey ik ga naar bed... Kan iemand zo een lijstje posten met alle landen die door zijn? Dan kan ik die vanuit bed op mijn foon lezen
Ik miste bij Nederland een paar grote blauwe smurfen op het podium...vond die wel passen bij het liedje...