hi, ik zit ook net te kijken.. heel bijzonder.. en besef dan ook hoeveel geluk ikzelf heb met mijn gezondheid e.d.!
Ook heel bijzonder haar relatie met haar vriendje Dat is echt onvoorwaardelijke liefde als je als jonge puber voor zo'n meid gaat
Slik... Ik krijg niet gauw een knoop in m'n maag, maar nu ze zeggen dat ze vorige maand in haar slaap is overleden komen de tranen opzetten, ook al wist ik het al Het leven is zo oneerlijk De term "onkruid vergaat niet" zie ik vaak. Ik zie vaak alleen helaas maar "goede" mensen gaan
Ik heb ook gekeken, kippevel af en toe hoor, zo veel levenslust, en toch de strijd verloren zo voelt het nu even. prachtig mens kunnen we een voorbeeld aan volgen hoor. der levenslust.
Ik heb het ook gezien. Jeetje... dat meisje haalde alles uit het leven wat er in zat. Vol levenslust... daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen. *volgende week een uitzending over een collega'tje van mij en haar broertjes en zusje*
Ze heeft haar moeder verloren, stiefvader is ziek en zorgt samen met haar broertje voor hun jongere 2-ling broertje/zusje.
Ik heb net ook even de uitzending terug gezien. Wat een leuk spontaan meisje. Wat had ze veel ziektes. Vreselijk! Misschien goed ook dat ze nu overleden is. Ik geloof in dezelfde God als haar en weet dat ze het nu goed heeft, in de hemel. Waar ons eigen meisje nu ook is. (dezelfde datum geboren en overleden, 24 januari)
Wat zij op het laatst zingt met Willemijn: een rivier vol van vrede, en dat heeft zij laten zien in de aflevering, zo`n sterk, lief meisje wat alle ziektes had en nog kon lachen... ik moest er van huilen. Zeer emotionele aflevering.