Ik schreef...O mijn god... Wat voor poooooornooooooakctrice is dat.... (Moet beheer mn berichtje goedkeuren,,.
Vond dat liedje van Rusland wel mooi mooier als het liedje van Denemarken die volgens de bookmakers gaat winnen.
Misschien dat we eens stoppen met onszelf te goed vinden? Afgelopen jaren zijn hele goede wereldhits voortgekomen uit SF, en er is zeker meer kwaliteit. Daarnaast, welke van de laatste winnaars vind jij debiel en stom? Nederland is vooral erg goed in klagen, maar onderhand vrijwel het enige land dat 9 jaar achter elkaar niet eens de finale haalt.
Ik vind ze beide echte kanshebbers, evenals nr 2 (weet even niet meer welk land, maar prachtig nummer)
Kan me die groep met die maskers herinneren...... En dan een hoop die sowieso hoger eindigde... De omaatjes.... Misschien is de animo voor een goede zanger ook wel steeds minder op deze manier.... En krijg je alleen maar "sienkes" die mee willen doen... Dus wat dat betreft vind ik het al een dikke pluim waar dat anouk daar sowieso gaat staan!!....
ik vond dat meisje in zachtroze jurk echt goed! Dacht oekraine? Maar ook veel slechte tussen echt sommige zo vals brrr haha. Anouk vond ik het begin niet helemaal zuiver rest wel je merkte dat ze gespannen was maar toch was het goed Ben benieuwd straks naar de uitslag.