Een hoop leren broeken Met daar boven een paar mooie lijven! Al zat de broek van de zanger op sommige momenten volgens mij iets te strak
Die maskers is al behoorlijk geleden. En daarnaast heb ik begrepen dat zij zich gericht hebben op een aparte doelgroep, liefhebbers van hardrock. En dat ze binnen die genre heel goed waren. Muziek spreekt iedereen op een andere manier aan. Niet iedereen wordt warm of koud van een ballade. Sommige landen willen hun eigen muziek laten zien aan Europa, in hun eigen taal (wat oorspronkelijk juist de bedoeling was van SF!), andere willen vooral winnen en richten hun commercie daarop enz.
Het winnende nummer van Denemarken 2 jaar geleden, die drummers uit Oekraibe een paar jaar terug en de laatste van Griekenland heb ik het hele zomer aangehoord. Zowel hier als op vakantie (en nee, niet in Griekenland)
Weet je wat ik niet snap dat Griekenland en Cyprus nog mee doen wat als hun winnen ??? Er is toch geen geld daar ??
Griekenland doet niet mee dacht ik. Volgens mij gaan we door hoor, wat na Anouk kwam tot België nu, vind ik echt niet hoogdravend. België is mooi!!