Ik vond die eerste trouwens ook niet echt geweldig, met hun sex politie outfits! En België vond ik ook niet echt mooi.
Tot nu toe zijn het niet echt boeiende liedjes. Oftewel....ben al afgehaakt. Manlief kijkt nog en ik duik zo mooi m'n bedje in
Echt waardeloos. Hele avond heeft mij geen enkele minuut geboeid. Zonde van mijn tijd. Echt overdreven over de top kattegejank van sommige inzendingen. Jammer. Vond Trijntje ook niet geweldig.
Omdat ze bij het songfestival ook zelf moeten kunnen zingen, maar ze zouden de muziek wel door een dj laten doen.
Jammer dat ze niet door is. Ik vraag me trouwens af waarom het festijn nog het Eurovisie songfestival heet als er verschillende landen buiten Europa mee doen. Israël heeft vaak meegedaan en nu zelfs Australië. Als ze er een wereldfestival van gaan maken hebben we dadelijk zes voorrondes. Een hele week songfestival!
Ze was top! Er zijn landen door gegaan die vocaal erg slecht waren , heel jammer heb nu nog het liedje in mijn hoofd haha
Dat probleem heb ik ook ...het was een oost Europese aangelegenheid deze halve finale, sommige terecht door maar er zat ook echt bagger en wat valse kraaien tussen
Ik ben een Nederlander en ik weet al niet wie Wouter Hamel is Met dit soort nummers kom je er gewoon niet -zeker niet als je dan in je barbapapa-pak stil op het podium gaat staan- en dat hebben we nu al tig keer gezien.. Er winnen mannen in monsterpakken, mannen met jurken aan, en waar komt Nederland mee..? Sieneke. Met 'jong, knap en een beetje alternatief' (zoals vorig jaar!) heb je de helft al gewonnen. Zulke artiesten zijn er hier ook genoeg te vinden..