Ongelooflijk! Dus je wordt gevraagd om een land te vertegenwoordigen en de sterallures stijgen je naar de kop…
Dat weet je dus niet. Ligt helemaal aan de situatie. Denk dat wij daar helemaal niks zinnigs over kunnen zeggen. Het is niet voor niks in onderzoek.
maar we weten nog niks Een bedreiging kan van alles zijn en wat heeft de tv werknemer dan gezegd of gedaan ? Want die zal dan ook niet erg professioneel zijn geweest neem ik aan
ze kiezen ook wel een idioot hoor. Tijdens de persconferentie deed hij ook belachelijk. Vlag over zijn hoofd, haren kammen. Maar men wat duur dit lang.
Heb één keer de ESF finale gezien (toen Duncan Laurence won ) en toen vond ik het wachten op de uitslag al lang duren, maar man o man, dit is echt wel de overtreffende trap
Hij heeft zich toch al vaker belachelijk gedragen de laatste dagen. Je hebt je gewoon koest te houden en anders ben je blijkbaar niet in staat om het visitekaartje van een land te zijn.
Ik vind dat je wel mag opkomen voor jezelf, ook al ben je in een ander land. Bedreigen keur ik niet goed, maar zolang we niet weten wat er is gezegd (heeft hij wel een bedreiging uitgesproken?), kunnen we er niets van vinden toch?
Maar wat hij bij die persconferentie deed sloeg nergens op toch? Echt gedraag je gewoon. Dus even ongeacht over wat er is gebeurd met die bedreiging. Maar goed misschien is dit wel gewoon het nieuwe normaal…