Wansmaak. Soms kan het heel mooi zijn als iemand expressief is en buiten de kaders gaat. Ik vind dat niet van toepassing op hem.
Prachtig was het liedje. Ik heb met open mond zitten luisteren naar te uitslag van de mensen thuis. Niet alleen bij dit liedje. Duitsland, vk en Italië verdienden meer imo. Ik ben er vast een paar vergeten.
Ik ook hoor, vond Litouwen prachtig! Was op een Eurovisie-feestje waar mensen het gezamenlijk keken en de man naast mij merkte terecht op dat dit gewoon meer iets is voor een tent op Lowlands dan het Eurovisie. Maar wel echt toffe inzending.
Ik heb het niet afgekeken, maar lees nu de uiteindelijke uitslag en ben lichtelijk in shock De bookmakers zaten er goed naast. En ik ook met mijn gevoel Blij met een top-5 notering voor Estland en Zweden, maar verder…. Er zijn landen die echt véél meer punten verdienen dan ze hebben gekregen. Helemáál niet mee eens dat Israel (die al niet eens mee zou moeten doen) en Oostenrijk de besten zouden zijn
Ik heb de puntentelling niet meer gezien, maar claude op 12e plek is wel jammer zeg! Dacht wel dat hij hoger zou eindigen.
Ik was gisteren echt wel opgelucht dat Oostenrijk gewonnen heeft en niet de nummer twee. Dat was een zeer moeilijke puzzel geworden en ik vraag me af of veel landen dan afgezegd hadden. Ik verwacht niet dat de winnaar een grote hit in Nederland gaat worden . Maar ik vind het nummer niet verkeerd. Claude had ik een hogere klassering gegund, maar voor mijn gevoel kwam zijn optreden meer binnen in de halve finale dan in de finale. Had zeer waarschijnlijk te maken met zijn ongunstige positie in de volgorde van de liedjes.