Spijtig dat het altijd zo lang duurt allemaal. Zag aan de tv gids dar het om 23u20 klaar is dus heb nog eventjes geduld .
Ik vond dat liedje "made in Switserland" wel geinig , en ook het bericht van Celine Dion.. verder uitzitten inderdaad...
Zorgde België vorig jaar niet voor dezelfde verrassing? Hoog bij de bookmakers, maar toch niet door naar de finale? Mijn favorieten zijn door, ik ben blij. Op naar de tweede halve finale, mijn favorieten daar openen en sluiten af
Vorig jaar waren ze wel door. Van mij had hij zeker mogen door zijn hoor daar niet van. Was niet zijn beste prestatie maar laat ons eerlijk zijn dat is bij velen zo dat zr wat valse noten tussen zitten . In mijn lijstje stonden Polen, Portugal en Oekraïne niet. In plaats daarvan België en Cyprus juist wel. Die clown met zijn slappe benen ingezet omdat ke zo weet dat die hoog gaat scoren.
Nee toch? Musti kwam toch niet in de finale te staan? Of haal ik jaren door elkaar en was hij al eerder dan vorig jaar? Ik vond het iig een geweldig liedje, staat hier nog weleens op
Is er al bekend als hoeveelste Claude zaterdag moet optreden, of maken ze dat pas bekend nadat de tweede halve finale is geweest?
Dank Moeten onze koters nog even geduld hebben om te horen of ze het live mogen kijken of niet (heb gezegd dat als ie ergens aan het begin wordt ingeloot het voor een keertje mag). Anders wordt het opnemen en zondag terugkijken. Worden ze ook niet slechter van