Ik vind sowieso het kaliber van de liedjes van de finale landen totaal niet te vergelijken met wat er nu op het podium stond. Ik vond het Franse nummer wel leuk ...
Zijn er meer mensen die zich ergeren aan de suggestieve intro's voor de liedjes door Jan Smit? Als je een beetje beïnvloedbaar bent wordt je eigenlijk al een kant op geduwd wat je van het liedje moet vinden. Kritisch zijn is prima, maar doe dat dan naderhand zodat men eerst zelf een mening kan vormen. Viel me vorig jaar ook al op hoe bevooroordeeld hij is. Ik stoor me daar echt heel erg aan.
Jan smit tja wat moet je daar nu op zeggen... Lekker via België kijken Ik zie die ouwe omaatjes straks nog winnen ook ...3 liedjes onthouden. Ierland, Rusland en Finland. 3X niet mijn smaak. Finland nog het beste, maar die 3 bleven beste hangen uit reeks die veelal van hetzelfde was.
Ik ga kijken, ik ben ook half portugees en die hebben een fado nummer, daar moet je van houden ik ben er dol op, ben benieuwd heb het nog niet gehoord en het nummer van onze joan vind ik super!!
ik ga wel kijken. zoals elk jaar eigenlijk al lijkt t tegenwoordig meer een circus haha. ik vind Joan een hele mooie stem hebben maar haar uitspraak. vind t niet altijd even duidelijk maar ze is beter dan de toppers iig en Dries Roelvink heeft natuurlijk weer commentaar. we gaan t zien vanavond
Het zal wel terecht zijn als Joan naar de finale gaat. Ik vindt dat zij toch wel een van de mooiste nummers heeft. Ik heb al een heel aantal nummer gehoord, en moet ik eerlijk zeggen dat ik geen een nummer leuk vindt. Het zal eigelijk toch te gek zijn als die valszingende omaatjes van rusland wel doorgaan en Joan niet.
Dat vond ik vorig jaar ook van de 3 J's. Absoluut geen fan, maar vond het een mooi nummer. En als je zag wat er toen wel doorging....heb dus niet heel veel hoop voor Joan. Zou wel heel leuk (en terecht) zijn als ze naar de finale mag.
Vond dit artikel over het festival: Het uit huis zetten van mensen of het slopen van woningen komt geregeld voor. Achterstallige betalingen, wangedrag, ouderdom van de woning of een nieuw winkelcentrum zijn typische redenen om families over te plaatsen naar een nieuw onderkomen. Nieuw in het bovenstaande rijtje: het Eurovisie Songfestival. Het grootste muziekfestijn van de wereld vindt dit jaar plaats in Bakoe. Bakoe is de hoofdstad van Azerbeidzjan, een land in Oost-Europa dat je zou kunnen kennen van de vele volksdansen die er zijn ontstaan. Of van de schaakgrootmeesters die het land heeft voortgebracht. Of, uiteraard, van het winnende liedje van het afgelopen songfestival. Europa vond Running Scared van Ell & Nikki het beste waardoor het festijn dit jaar naar Bakoe komt. Voor de bouw van het nieuwe stadion, die vlakbij het plein komt waar de nationale vlag van Azerbeidjan wappert, moet een complete wijk gesloopt worden. Om de buurtbewoners te intimideren sloot de gemeente al water, gas en elektriciteit af van enkele flats. Dat zegt Zohrab Ismailov, een belangrijke man in een Azerbeidjaanse mensenrechtenorganisatie. Alhoewel honderden inwoners al uit hun huizen zijn vertrokken, blijven enkele buurtbewoners vasthouden aan hun woning. De gemeente van Bakoe spreekt van een genereuze compensatie voor vertrekken uit de wijk, maar als de compensatie net zo genereus is als het afsluiten van water, gas en elektriciteit, dan heb ik weinig hoop voor de inwoners van de appartementen. Songfestival in Azerbeidzjan: nul punten | Tekstroulette | Columns en meer Wel erg als het waar is
Ik kijk alleen haar uitvoering en de uitslag ( als ik er erg in heb ) voor de rest kijk ik er niet naar