Ik kijk wel al weet ik toch dat ze niet doorgaat gezien het achterlijke stemgedrag van de kijkers. Zoals die omas, knettervals! Megasaai! Of dat mens dat op tafel danste. Boring! En nu zit Joan met veel bekende landen die goede acts hebben. Zoals Zweden bijvoorbeeld. Maar toch blijf ik hopen hoor
Gisteren niet alles gezien, maar cyprus, dat lalalalove liedje en jedward, Ierland vond ik goede liedjes hebben. Als ik ze morgen op de radio hoor dan zing je ze weer snel mee. De liedjes van vanavond ken ik nog niet, behalve onze joan en Zweden met euphoria, en die is ook heeeeel mooi. Duimen voor joan!
wat een slecht nummer zeg van Serbia ... hahahah lig hier helemaal in een deuk, hoor er allemaal nederlandse zinnen in, de laatste broooodje met jaaaaam whahahahah
Zit je nou gelijk te zeiken kippiekip? Kan je dat niet inje eigen topic doen? Macedonie vind ik wel mooi hoor!
Servië niks, en Macedonië beter dan Servië, maar ja dat is het dan ook. Kom op joan, ze hem op en geniet ervan!!!!!!!
Nee ik zeik niet hahahah ik moet er gewoon om lachen En sorry dat ik het zeg maar vond Joan echt niet mooi zingen
Haha, leuk dat je er bij bent hoor! Ze was erg nerveus, tikkie vals af en toe, maar ik vind het nummer echt heerlijk!