Zweden,de zangeres heeft wel een krachtige stem maar het nummer doet mij niet veel. (volgens mij heb ik gewoon een vreemde smaak )
Zweden vind ik wel mooi! Dat 16 jarige meisje vind ik niks! Welk land was dat ook alweer? Nederland vind ik ook mooi dit jaar!
Het was populair (ik vond ze ook geen bal aan), heb gehoord dat ze via youtube enz al enorm veel fans hadden. En dat trekt stemmen. Kijk naar de talentenshows in nederland, hier wint toch ook bijna nooit de beste zanger, maar de populairste. Dat heb je met stemmen. En over die buurlanden die op elkaar stemmen klopt wel. Maar wat wij bergeten is dat die landen hun populaire zangers sturen. Die zijn dus ook bekend in de buurlanden. En dat trekt stemmen. Als wij Anouk zouden sturen zouden we ook ver komen, maar ja. Het hoeft niet per se doorgestoken kaart te zijn. Het kan ook zijn dat andere europese landen 'gewoon' meer hun best doen en ? Of meer aan promotie doen ed? Overigens vind ik dit nummer nu verschrikkelijk (georgia)
Manlief vond die vrouw van zweden een beetje kate bush achtig.....of zoiets. georgia was dus niks..... turkije.....lekkere hapjes....hihi
Arme Joan, ze was zo nerveus. Daardoor was het echt vals. Ach dat hele songfestival is zo corrupt als de pest. Die balkanlanden gaan toch allemaal door. Wij eindigen ergens onderaan.
Ooh turkije....verschrikkelijk! Ga er maandag heen op vakantie hopelijk hoef ik dit nummer daar niet te horen....
echt slecht wil ik t niet noemen maar ze zat er soms even flink naast door de zenuwen. ze pakte wel de camera in en de andere landen zijn ook niet denderend vind ik
Ik vond Zweden helemaal niets, het liedje pakte me totaal niet. Eigenlijk is er tot nu toe geen enkel nummer behalve die van Joan die ik leuk vind. Ben erg benieuwd naar de uitslag!!