Haha ja te bedenken dat de organisatie zo’n 20 miljoen kost ongeveer, moeten ze wel een beeetje uit de prijzen komen met kaartverkoop.
En hopelijk is het voor mensen die constant blijven roepen 'oostblok stemt toch nooit op ons, politiek spelletje blabla' eindelijk eens duidelijk:
Op zich is het ook niet raar als buurlanden elkaar meer punten geven; de kans op een meer overlappende cultuur (en smaak) is ook gewoon groter. Wel heel leuk om te zien waar de punten voor NL vandaan kwamen! Ik vond het ook verrassend dat Zweden van de public vote maar 93 punten kreeg, ik had echt meer verwacht!
Wat een leuke avond haha, heb voor het eerst in jaren de hele show bekeken en dankzij de songfestival bingo was dat prima vol te houden Ook gelachen om het commentaar van Jan Smit. Superspannend was het op het einde!
Het was TE gemaakt.. En men begon die vent irritant te vinden lees ik overal. Hij en Rusland hadden geen gunfactor: leuk liedje maar niks dat je raakt.
Vraag me af wat de bedoeling was van de gasmaskers die de dansers bij Madonna's optreden droegen...verder super slecht gezongen door haar.
Ik vond Noorwegen ook verrassend. Als het alleen aan het publiek had gelegen hadden hun gewonnen. Terwijl ze weinig van de jury kregen.
Ik heb op ze gestemd haha (ze kregen 12 televote punten van Nederland). Ik vond het naast Nederland een authentic en leuk liedje
Van harte gefeliciteerd Nederland! Terechte winnaar . Ben blij dat de muziek gewonnen heeft! Had de show niet bekeken, maar dacht rond 23h naar de puntentelling te kijken. Dag Jan, moesten er nóg 3 optreden . In afwachting een ander programma opgezet, om dan... om 3h30 wakker te worden . Heb blijkbaar de spannendste puntentelling ooit gemist (en een valszingende Madonna?)
Heeft Madonna ooit wel zuiver gezongen dan? Ik ben een beetje verbaasd dat iedereen zo verbaasd is dat Madonna zo slecht zong. Ze kan namelijk echt niet zingen, performen dat kan ze meesterlijk. Maar zingen heeft ze nooit goed gekund
True, heb ooit een concert bijgewoond en het was duidelijk te onderscheiden wanneer ze live zong en waar playbackte. Maar het blijft pijnlijk om zien hoe een jeugdidool zo van haar voetstuk valt . De verslaving aan aandacht en roem
Ze heeft ooit een paar nummers heel mooi en ingetogen gezongen, ook live. Maar haar hele verschijning gisteravond was te triest voor woorden, ze is 58!! 10 jaar geleden zag ze er nog enigszins classy uit, nu alleen maar triest. En het zingen moest nog beginnen. Ze vroegen aan Duncan tijdens de pressco of hij kans had om haar optreden te zien, hij was echt met zichzelf aan het worstelen wat ie daar nou over moest zeggen haha
Ik kan nergens vinden hoe laat de extra Pauw uitzending is vanavond. Zal wel rond tienen zijn gok ik? Iemand een idee?
Ik kan nergens vinden hoe laat de extra Pauw uitzending is vanavond. Zal wel rond tienen zijn gok ik? Iemand een idee? 22:20 op 1
Ik ook! Wordt nog lastig! En wie gaat het presenteren? Wilfried Baijens, Rik vd Westerlaken, Herman vd Zandt, Dionne Stax, Geraldine Kemper, Jan Versteegh? Of vliegen we commerciëler in met Chantal Janzen of Humberto Tan bijv?
22.20h Persco op Schiphol was leuk, maar die jongen zal echt kapot zijn nu. Hij heeft tot 5h vanochtend opgetreden
Ik zou toch voor iets meer internationaals gaan. Een sterke ervaren presentator icm Doutzen bijv.. Hebben hetero mannen ook een reden om te kijken