Ik vind Noorwegen het leukst! Denk ik. We hebben 'm overigens op BC gezet, ik vind die NL presentatoren echt zo l*llig. Kunnen niets anders doen dan de rest afkraken. Erg flauw.
Oostenrijk blijft mijn favoriet... Sorry NL, ik vind ons liedje echt gaaaaaap zo saai... Maar buiten dat ik persoonlijk het liedje niet leuk vind, zou het wel leuk zijn als we hoog eindigen of course!
man en ik hebben voor nl gestemd, wonen in Duitsland, van wat ik hier zo mee krijg is hoort Nederland bij de top 3
ik vond het liedje van zweden erg op het liedje van vorig jaar lijken.... allen dan een rustige versie ervan, maar er was iets erin wat er op leek.....de melodie van het refrein of zo.....
Ik probeerde weer te bellen en kreeg toen het bericht: The Eurovision contest lines are now closed. Spannend!
Ik gun het Conchita wel, het is ook het songfestival. Als Zweden hoger dan NL eindigt, ben ik boos. Wat lijkt die presentator op di Caprio zeg!
Zolang Polen het maar niet in zijn hoofd haalt te winnen. Of IJsland. Na alle "shit" gehoord te hebben over Oostenrijk ... Ik vond ze best goed. Niet persé om te winnen, maar wel voor top 5 à top 10.