Inmiddels alweer 3 weken geleden, maar toch ook hier ven laten weten dat ik bevallen ben van onze 2de dochter Vera. Door een hele zware zwangerschap (week 32-34 aan de weeënremmers gelegen, longrijping gehad, B.I. , Voll. bedrust vanaf week 21, etc.) Ben ik met 38 weken zwangerschap ingeleid. De bevalling was heftig, kon de weeën nauwelijks opvangen, waardoor ik na een paar lange uren om een ruggeprik heb gevraagd. Deze kreeg ik om 15.15uur (om 7.30uur ingeleid). Ik zat toen nog steeds op 3-4 cm. Om 17.15uur weer controle, 5cm. om 17.30uur, verhoging ruggenprik gevraagd. 17.35uur, weer op de bel gedrukt, had wat meer last omdanks ruggeprik. Verpleging ging de gyn. erbij halen, en moest gaan zuchten, en mocht NIETpersen (alsof ik dat gevoel had). 17.40uur is de Gyn er, en voll. ontsluiting. 17.45uur is Vera geboren. Was wel even spannend, Vera had de navelstreng 2x om haar nekje heen gedraaid, en werd geholpen met een mini-vacuüm. Maar ze deed het gelijk super!! Ook gelijk netjes aan de borst etc. Naomi is echt een trotse zus! En wij zijnheel blij met onze 2 combinaties (datums van dochters). 7-8-07 (datum oudste) 10-5-10 (vera) Zit een leuk patroon in hihihi
Van harte gefeliciteerd en alle goeds en geluk gewenst En inderdaad heel knap gedaan met die datum hihi
Gefeliciteerd met de geboorte van Vera! Mooie naam (ben een beetje bevooroordeeld, want onze dochter van 23-09-09 heet ook zo!!!!!!) Veel geluk met z'n viertjes. Liefs, MissSporty
Zware bevalling zeg! gefeliciteerd met de geboorte van Vera. En ja wat grappig zeg met de datums, mooi!
Gefeliciteerd LOran, had je even gemist maar zie nu dat je al een tijdje mama bent. Geboren op de 10e dan kon je toch een gratis Lodger draagdoek iiod krijgen? Als je dat doorgaf op de site?? Gratis is altijd leuk. Weet niet meer precies waar het van was. Was hier ergens een topic over. Lodger ®