hahaha wat goed van Eva Gyano probeerd het zelfde te doen maar ik had er nog niet aan gedacht om hem op de laminaat te laten spelen...maar ik zie dat eva ook haar gezicht naar onder heeft als ze probeerd te "tijgeren" dus ik ga het ook eens proberen hier hihi grtz Ramona
Ramono, moet je gewoon eens proberen inderdaad! Eva maakt al een tijdje die bewegingen en ik dacht er dus later pas aan dat het op het laminaat missschien wel zou gaan... Ben benieuwd of het Gyano ook lukt! En volgens mij is ze het met het 26 weken sprongetje bezig (ze is nu bijna 25 weken, maar 1 week overtijd geboren). Dat schuiven op het laminaat dus, ze ligt weer volop te woelen in bed (de rechter foto van mijn banner is van vanochtend, ze heeft niet geslapen, alleen maar liggen draaien en spelen), ze doet dingen na die wij doen (bv. met hand op laminaat slaan, kusjes geven (alleen doet zij dat met haar mond open, lekker! ), klakken met tong en 'zwaaien' naar de cavia als we die weltrusten zeggen) en 'praat' nu ook echt terug. Ze gaat de hele box door, speelt met een speeltje en als ze dat zat is, legt ze het aan de kant en gaat op zoek naar een ander speeltje. En ze wordt opeens 's avonds wakker, gaat gelukkig wel snel weer slapen als wij haar getroost hebben, maar gisteren lag ze opeens op haar buik te slapen! Ze legt nooit haar hoofd neer als ze op haar buik ligt, maar sinds een paar dagen opeens soms (voor een paar seconden) wel. Gisteravond was ze zo moe dat ze na het draaien in de wieg waarschijnlijk opeens zo moe was dat ze maar zo is gaan liggen...
Hey Snoop ! Echt een leuk filmpie ! Echt een draakje is het hè En ik ben ook weg van d'r haartjes Mooie glimmende lokken van d'r ! -x-x-x- (K)
Nou ja zeg, wat we nu weer meemaken . Vanaf dag 1 houdt ze haar hoofdje goed rechtop en heeft het altijd vertikt het neer te leggen. Als ze dan moe was en het zat was, begon ze te jammeren. En regelmatig draait ze in bed naar haar buik, maar legt haar hoofd niet neer, dus ik moest haar altijd terugdraaien. En nu.... gisteravond is ze op haar buik in slaap gevallen, ik dacht dus toeval, omdat ze zo moe was. Maar vanmiddag is ze het laatste slaapje ook in slaap gevallen op haar buik, net als op de foto in mijn banner, maar dan dus liggend met linkerduim (ze duimt altijd met rechts) in haar mond. Ze past nog net in de breedte (met voeten beetje buitenboord ). En nu vanavond weer, ligt ze weer op haar buik in de wieg te slapen.... met haar rechterarm uit de wieg hangend... zooooo lief! We gaan haar van het weekend maar naar haar eigen kamer doen in het grote bed (daar slaapt ze overdag al), want ze kan zich nauwelijks draaien in de wieg en het wordt ook te gevaarlijk. Maar ik ben er echt helemaal beduusd van! 5,5 maand lang echt helemaal nooit haar hoofd neerleggen en nu opeens op haar buik slapen! Ff een fotootje hoor :