belletjes aan de buikwand?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sim, 19 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

ben bijna 38 weken zwanger en als ik met mijn handen aan mijn buik voel is het net of ik gekraak of belletjes (wat je eerder zeg maar zonder buik voelt als je darmen "kraken") voel..

heb dit al eens eerder gevoeld maar dan net onder de ribben waar je buik naar voren gaat, toen dacht de vk dat het kraken van de ribben was, maar dit is nu aan de zijkant van de buik...

komt dit iemand bekend voor?

2. sim

sim Niet meer actief

niemand?

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Klinkt wel bekend, maar kan vanaf hier niet beoordelen of het idd hetzelfde is wat wij voelen, als ik buk ofzo dan voel.hoor ik wel eens geborrel enzo ja :( raar lijf he als je zwanger bent ;)

4. sim

sim Niet meer actief

ach ik heb net even gelegen, het zullen ws belletjes van de maag of geluidjes zijn die door het vruchtwater heen en weer gekaatst worden. ben er al wat rustiger op... slecht geslapen vannacht dus haal me soms wat enge dingen in mijn hoofd..

5. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Had dat ook bij m'n vorige zwangerschap, was lucht in mijn darmen. Redelijk lastig. Geloofde het eerst niet omdat het langs de zijkant was en ik dacht dat de darmen eerder onder in de buik zaten, maar volgends de gynae neemt je bm zoveel plaats in dat je darmen naar alle richtingen gedrukt worden. Was dus gerustgesteld.

Deel Deze Pagina