Waarschuwing heel genant, maar het doet pijn

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door loesjes, 21 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesjes

loesjes Actief lid

29 jul 2005
    232
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelderland
    Hoi dames,
    Ik ga de meest genante vraag uit mijn topicloopbaan stellen.
    Ik ben tijdens mijn bevalling geknipt en vandaaruit natuurlijk gehecht en nou... uhm uhm uhm...... ik durf geen gemeenschap meer te hebben. We hebben het wel geprobeerd maar het lijkt wel of het niet meer past :oops: :oops: Het doet hardstikke zeer, ik heb het gevoel alsof het liteken weer opnieuw uitscheurt :confused:
    Ik krijg een soort van fobie. :(
    Ben ik de enige en hoe hebben anderen dit "opgelost".
    Kunnen ze te ver gehecht hebben?

2. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Vind het helemaal geen genante vraag hoor..
    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kan het niet zijn dat je onbewust je bekkenbodemspieren aanspant dat het daarom niet meer past zeg maar?

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mij komt het best vaak voor, dat je niet goed durft de eerste keer na de bevalling. Misschien maak je je zo druk dat je je spieren aanspant, en dan gaat t niet lukken.

Ik heb wel eens gehoord dat het te nauw gehecht was. Ik weet niet of je nog onder controle staat de van VK, anders kun je vragen of ze wil kijken.

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb geen knip gehad, had zelfs geen schammetje.

Maar ook ik had een fobie om dat te gaan doen. Doodsbang dat ik was dat het zeer zou doen. En uiteindelijk was het ook zeer gevoelig en nu nog steeds zo af en toe. Ligt eraan welke positie.

Dus het lijkt mij vrij normaal ;)

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan