Doet e denken aan die ijsbeer, die heet toch ook zo? Ik vind het geen belachelijke naam. Maar zou 'm ook niet zo snel kiezen
Ik heb gekozen voor belachelijke naam, normaal zou ik het anders verwoorden. Maar ik denk meteen aan een knut, die muggen uit Scandinavië. Zou mijn zoon ook geen mug noemen.
Haha ik heb al een neutrale optie toegevoegd Spreek je die muggen namen ook uit als Knoet? Ik ken die als knaasjes.
Ik weet het niet zo goed. Ik heb er wel goede associaties bij, maar ik zou er toch niet snel voor kiezen in Nederland denk ik. Ik ben met de middelbare op uitwisseling geweest naar Noorwegen en 2 jongens uit die groep heten Knut. Ik moest er in het begin wel aan wennen, maar daarna vond ik het eigenlijk wel stoer klinken.
Dit is mijn associatie . andere spelling, maar toch..en tja. het eerste wat ik denk is toch; lars is toch ook leuk?? Sorry - ik zou er dus niet voor kiezen. Maar 'belachelijk' is niet het woord dat ik zou gebruiken daarmee maak je de stemming wat lastiger...
Lars vind ik dan weer een hele lelijke naam Knut wordt m niet, want het is niet DE naam voor ons, maar was wel benieuwd wat mensen ervan zouden vinden. Wij vinden het een hele lieve naam. Ik had me wat genuanceerder moeten verwoorden kan de poll niet meer aanpassen.
Nee sorry, ik hou doorgaans echt van namen die minder vaak voorkomen, maar deze niet. Zag meteen het woord k.u.t. erin. Alleen al daarom zou ik het niet doen. De associatie met het schattige ijsbeertje Knut vind ik dan weer minder erg Edit: Tallulah vind ik zo'n prachtige naam... op gehoor. Op papier zie ik daar echter ook steeds l.u.l. staan
Ik heb de associatie met Vikings. Ik vind Scandinavische namen meestal wel mooi, deze naam echter net wat minder
Ik ben helemaal voor ouderwetse Scandinavische namen, maar Knut is in het Nederlands toch wel echt vrij belachelijk, helemaal omdat je het gewoon uitspreekt als Knoet.