Wat vinden jullie leuk bij Romano? we weten ondertussen dat hij een zusje krijgt maar zijn er nog steeds niet uit....
Romano en Sofia Romano en Elena Romano en Elisa Romano en Noemi Romano en Martha Romano en Anna Romano en Emma Romano en Chiara
oei ja dan kun je die naam niet gebruiken Maar ik ga even verder denken.... Romano en Roza Romano en Romy Romano en Roxy Romano en Robin Romano en Robijn En dan nog wat andere namen Romano en Kalina Romano en Serena Hopelijk heb je hier meer aan
Mooie naam, Romano. Maar is dat niet een wat heel erg open vraag die je stelt? Als enige richting dat het bij Romano moet passen? Surf eens rond op namensites, zoals www.familyberry.com . Veel succes er mee.
Wil wel graag iets in de italiaanse richting zoals romano... Vind zelf Mara heel mooi, maar mijn vriend niet zo. En Sienna vind ik ook leuk....maar weet niet of dat DE naam is snappie
Romano en Lorena Romano en Luciana Romano en Lucia Romano en Jada Romano en Maurena Romano en paola Romano en valentina Romano en Domenico zit hier misschien iets bij ?
Nadia Floriene Vicrotia Isabella Belinda Callista Emiliana Florentina Mea Lucia Milena Nika Samara Leona
Jada vind ik leuk maar dan op z'n engels zeg maar uitgesproken als jeeda , maar ja dat past niet echt bij Romano wat vinden jullie van Channa of Mayra bij Romano?