Wie heeft er ervaring met overstimulatie na een punctie? De punctie afgelopen zaterdag is mee heel erg meegevallen en had daarna ook nergens last van. Sinds gister heb ik een zeurende constante buikpijn en een opgeblazen gevoel en ook bolle buik. Vandaag heb ik de tp gehad en het ook verteld omdat ik dacht dat het waarschijnlijk een bijwerking zou zijn van de Utrogestan. Maar ze adviseerde het toch even goed in de gaten te houden ivm een eventuele overstimulatie. Nu had ik maar 8 follikels dus niet veel maar volgens haar kon dat ook? Is er iemand die na de punctie ook last had van deze klachten of een overstimulatie had en wat voor klachten had je dan?
Ik had dit ook na de punctie,maar na een paar dagen was het weg en het was dus geen overstimulatie denk ik.....
Ik had het ook. Had hele erge buikpijn. HEle erge krampen, kon ook niks hebben aan mijn buik. Er zi een echo gemaakt van mijn buik waarin idd bleek dat ik vocht in mijn buik had zitten. Bloedwaardes waren wel goed. Ik moets heel veel blijven drinken. Pas toen ging het over. Succes en sterkte
Sinds vandaag gaat het stukken beter, niet zo'n opgeblazen gevoel meer en ook bijna geen last meer van die zeurderige buikpijn. Ook hoef ik niet meer zo vaak naar de wc terwijl ik gister nog het gevoel had dat mijn blaas echt in de verdrukking zat. Geen idee wat het dus geweest is misschien nog wat last van de punctie ofzo.