Evaring met peptie..

Discussie in 'Voeding' gestart door balleke, 3 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nou ik ga dan gewoon overstappen.
    Veel symptomen komen overeen al zijn sommigen ook hetzelfde als de reflux.

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nu las ik door mijn Astma ( vroeger) heeft hij zowiezo al 20 tot 40% kans op kma.

3. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Wij hadden zoiets van baat het niet schaat het niet... Klinkt miss stom voor sommige. Dan maar veel geld weg leggen, maar we worden nu zo moedeloos en aangezien er toch wel een kans bestaat dat hij het heeft zo'n 10 a 15 %. Mijn nichtjes en neefjes hebben kma gehad aan mijn moeders kant en bij mijn man heeft zijn neef kma gehad en misschien is daar door dat onze zoon het misschien ook wel heeft. Kan zijn dat het vergezocht is, maar toch?
    Gewoon je moeder gevoel volgen..

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Tja ik heb ook idd de soya voor niks gekocht ( 20 euro) manlief schrok zich kapot hihihi.
    Maar je probeert alles zodat ze maar geen pijn hebben:)

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Mijn dochtertje had in theorie weinig kans op KMA, toch heeft ze het. Mogelijk door veel zuivel gebruik in de zwangerschap... maar ja wie zal het zeggen. Overigens zal ik daar de volgende keer wel om denken als ik weer zwanger mag zijn.

Ik hoop voor je dat de pepti werkt! Reflux kan ook komen door KMA he. Als het werkt, is het al het geld waard toch? Dan ook snel om een verwijzing vragen, dan krijg je het vergoed.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Red dat is zeer zeker dat het alle geld waard is.
    Vind het afschuwelijk hem zo te zien afzien:(

Ik heb idd ook best veel melkproducten gedronken en gegeten tijdens de zwangerschap, eigenlijk nooit bij stil gestaan:(

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ook niet... :( Rond een liter loopt je kindje het risico om een allergie te ontwikkelen. Ik zat hier wel op 1,5 l per dag denk ik.
    Volgende keer beperk ik het tot max. 500ml.

Ja erg he om je kindje zo te zien. Ik vond het zo frustrerend dat ik niet wist wat het was en ik wilde gewoon dat ze tevreden was en geen pijn had.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Maar dat is net zoals bij de bv dan staat in de folders 1,5 tot 2 liter melkprodukten per dag.
    Tja ik merk het :(

Ik zal idd de volgende keer ook heel goed opletten tijdens de zwangerschap:(
    Ik dacht dat ik nog wel zo gezond bezig was:(

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Zo gezond zijn die melkproducten dus niet...
    Ik was laatst uiteten en heb me een keer niet aan het dieet gehouden en eten gehad met veel kaas. Een buikpijn dat ik 's avonds had! Danique ook helaas :( Nu rustig opbouwen en dat gaat bij beide goed.

10. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Vaag..
    *Bij de eerste echt super veel melk producten zoals melk, yoghurt, chocolade en kaas. Melk dronk ik voor mezelf verplicht omdat ik dacht dat het gezond was voor het beebje terwijl ik melk en yoghurt helemaal geen fan van ben.

*bij de tweede zwangerschap met de verlos over gehad dat ik niet van plan was om weer melk te drinken enz... Om verplicht te drinken voor het beebje. Vond ze helemaal niet erg en zei "je kindje merkt daar niks van als je geen melk enz.. drinkt"
    Dus super weinig melk producten gegeten.
    En nu miss kma...vaag

We zijn nu op dag 3,5 met pepti bezig en hij heeft nog steeds weinig ontlasting (1 a 2 luiers) en ook wat dikker, maarja we kunnen er nog niks van zeggen hé.

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Binnen 2 dagen merkten ik al een enorm verschil: Minder poep luiers, minder stinkwinden, weinig gehuil meer tijdens de fles.
    In combinatie met zantac en nutriton erbij had ik een compleet ander kind.

Eerst dachten we dat haar onrustige gedrag van KMA afkomstig was (mijn zusje heeft KMA gehad als baby zijnde). Na overleg met een zeer goede vriendin overgestapt op Pepti, en inderdaad binnen 2 dagen merken ik al verschil. Haar onrustige gedrag bleef, ondanks dat het spugen wel iets minder werd.
    Uiteindelijk zantac gekregen, en binnen 2 dagen had ik een totaal ander kind.
    Na 2 maanden Pepti en Zantac rustig aan overgestapt op andere voeding (in overleg met de kinderarts) en het bleek toch aan haar reflux te liggen.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hoe snel kun je eigenlijk verschil verwachten door de pepti vraag ik me af?

Deel Deze Pagina