Ik plaats deze poll omdat ik van iedereen verschillende verhalen hoor. Ben benieuwd wanneer jullie je baby voor het eerst vast voedsel geven ( dan praat ik dus over een groentehapje/fruithapje potjes)...
Ships, nu kan ik geen poll meer plaatsen ... - Jonger dan 4 maanden - Met 4 maanden (wat op de potjes staat) - Ouder dan 4 maanden
Mijn meisje was 5,5 maand oud toen ze voor het eerst een zelfgemaakt groentehapje proefde! Ik wilde iets eerder beginnen dan 6 maanden, zodat ze tegen die tijd al wat gewend is aan eten. Succes met je keuze!
5,5 maand voor de groentehap. 6 maand voor de fruithap. Omdat bij 6 maand ook de overgang naar opvolgmelk is, 2 weekjes eerder begonnen met de groente. Hij was er toen ook mooi aan toe.
Hier alle drie de kinderen met 6.5 maanden bijvoeding gekregen. Alleen nooit in de vorm van potjes, maar gewoon vers gekookte groenten in stukjes aangeboden. Liefs Hanneke.
Overigens als je even kijkt/zoekt bij voeding, dan kom je nog veel meer van dit soort gelijke topic's tegen. Dit topic word hoogstwaarschijnlijk ook die kant op verhuisd.
6 maanden en net als Hanneke geen potjes of gemalen maar gewoon in stukjes die ze zelf vast kon houden.
Wij gaan dit weekend beginnen, hij is dan ong. 5 maanden en 3 weken. Hij is er we aan toe, volgens mij. Hij hapt in ieder geval enhousiast naar de lepel vitamine D. Om elke keer weer teleurgesteld te worden. We zijn een weekje geleden begonnen met het indikken van (afgekolfde) melk met rijstemeel. Ik hoopte dat hij dan zou doorslapen, maar helaas.
Met 5,5 maanden. Naar huidige inzichten mag bijvoeding <4 maanden in principe niet, en hoeft het niet <6 maanden
Ik wil binnenkort gaan beginnen, we gaan 8 mrt naar CB en dan ga ik vragen of het al mag. hij is dan nog net geen 4 maanden, maar heb het idee dat hij er wel aan toe is. Hij is met alles snel en erg zwaar/groot voor zijn leeftijd. Ik heb de groene boekjes van mijn man en mij erbij gepakt en wij kregen vroeger met 2/3 maanden al groente en fruit aangeboden.