evaringen temazepam?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Amfy, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je mag het trouwens tijdens zwangerschap en borstvoeding eigenlijk helemaal niet hebben....

2. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Amfy ..
    Jeetje echt niet ? Getver.
    Ik sliep als van de temazepam als ik naar de verpakking keek:) ik was altijd bang dat ik niet meer wakker werd..
    Ik ben altijd een beetje angstig ivm medicijngebruik in zwangerschappen dus kan je echt niet helpen maar hoop oprecht dat je nog wel zeer snel aan een beetje slaap toe komt :(

Liefs Edith
    Mama van mees*

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

@rozemarijke de gyn heeft het voorgeschreven dus ik neem aan dat hij het wel weet hahaha.

@ edith ja dat hoop ik ook ben het wel zat om als een zombie rond te lopen ;)

medicijnen gebruik ik ook liever niet maarja op een gegeven ogenblik moet je wat

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Maar Amfy heb je nu wel een beetje kunnen slapen?

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee helemaal niet. dus ook dat werk niet helaas

6. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb jaren geleden eens een temazepam genomen om een nacht goed te kunnen slapen. Mijn ervaring is dat het niks doet.

7. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Al die middelen doen wel iets, maar je moet niet verwachten dat als je rechtop blijft staan je vanzelf in slaap gaat vallen. Je zult zelf nog steeds moeite moeten doen om in slaap te vallen. Dus rustig liggen en ademen, denk aan iets leuks enz. Mijn ervaring met temazepam is ook niet al te best trouwens. Ik sliep er ook niet heel goed mee.

8. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Amfy, ik weet verder heel je verhaal niet, maar ik heb in mijn zwangerschap ook temazepam gebruikt aan het eind vd zwangerschap en het is idd een inslaper. Maar ik was aan het eind helemaal op en toen een nacht in het ziekenhuis geslapen idd met pethadine/en slaapmiddel toen wel heel snel weer wakker en toen nog een slaappil, heb de dag erna overdag als een blok geslapen. Las dat je al pethadine hebt gehad dus misschien al een nachtje in het zhuis geslapen hebt.

Sterkte.

Deel Deze Pagina