k ging 3 maart naar de gyn voor controle.. de baby bewoog al iets minder dus hij besloot me naar het zh te sturen voor onderzoek... nou alles zag er goed uit.. maar vanwege mn operatie in maart 2007 en mn snelle bevalling van cailynn wilde die me toch inleiden plus hij vertrouwde het niet dat de baby minder bewoog.. dus ik moest 4 maart om 21 uur naar het zh en ze zouden me dan inleiden.. wat ze ok deden.. ze duwde iets naar binnen dat een medicijn erop heeft om de baarmoeder mond meer te openen.. ik was pas 2/3 cm.. nou om 4 uur sochtends begonn opeens ween maar ze waren niet heftig genoeg om me te openen ( ik was aan gesloten op een machine die dat weergeeft) maar ze kwamen elke 30 sec en ik kon er bijna niet meer dorr heen ademen.. de babys hartslag raakte te hoog en ik opende niks.. dus ze haalde dat ding er weer uit en gaven me een spuitje met iets waar bij ik in slaap viel omdat ik moest rusten nou de weeen verdwenen weer en ik moest dus op de gyn wachten wat ze nu gingen doen... ik was nog steeds 3 cm.. nou de gyn kwam om 9.30 en na me te controleren enzo besloot ie maar mn water te breken.. rond 9.45 brak die mn water en het gutste er uit joh.. ik wist niet dat dat zo veeeeeel was... en gelijk kreeg ik een hevige wee hij controleerde me weer opeens wa shet al 5 cm.. na 2 weeen was het 7 cm.. dus de zuster maakte alles alvast klaar en mn man zei al hij is heir binnen 30 min .. nou ik geloof dat het iets over 10 was en de gyn was in een andere kamer bij iemand die ook aan de bavling begonnen was maa rik voelde een ongelovelijke pers drang.. en zei ja het komt.. maa rik moest natuulijk wachten de gyn kwam de kamer in rennen en maakte zich klaar.. ik hield het niet meer en zei ja het komt hij zei ok pers maar.. nou ik perse 1 keer en hij vloog naar buiten Smile dus echt zwaar wa shet voor mij niet al bij al was het een klein half uurtje hij was namelijk 10.14 geboren.. alleen had hij zn navelstreng 2 keer om zn nek zitten en vrij strak.. de gyn zei al at het geen week had moeten duren want dan wa shet waaschijnlijk telaat geweest.. dus was blij dat ik toch vroeger ben bevallen dan mn datum op 19 maart... hij had wat problemen met ademen en is dus 5 dagen op de ic geweest maar nu hebben we m lekker thuis.. en mn bevaling was dus super.. doe mij er nog maar zo 1 met cailynn was mn bevalling overigens ook maar 1 uur
Ik teken er voor hoor, 1 uur......en ik vond dat ik bij Rick al "snel" was met 7 uur . Gaat het nu allemaal goed met Yorgos? En hoe reageert Cailynn op haar babybroertje? Ik hoop dat 't allemaal goed gaat met jullie! Groetjes, Ramona
Gefeliciteerd ! Maar goed dat ze je hebben ingeleid,en je niet nog een week hebben laten wachten. Zo'n bevalling wil ik ook wel haha. Geniet lekker van hem. Liefs kaatje
hey meid nog van harte gefeliciteerd en fijn dat het met onze april yorgos goed gaat en natuurlijk met mama knuffel nathalie
Gefeliciteerd! Ik heb er 3 uur en 20 min over gedaan. Geweldig ... wel pijnlijk maar goed ook ik doe het zo weer! Genietse dikke knuffels
68 uur pluk.. jeetje heb respect voorje zeg.. kom ik aan met 30 min nouja laag dr ook niet om hoor.. helena jij dus ook lekker snel
Mijn moeder heeft er bij mijn zus ook zo lang over gedaan, ik was er binnen 3 uur. Volgens mijn moeder (en die heeft dus ervaring ) kun je er beter langer over doen, een snelle bevalling heeft zij dus als veel pijnlijker ervaren. Groetjes Anita