Hoi, Even in de groep gooien: Kun je het gevoel hebben ongesteld te moeten worden en dan toch zwanger zijn? Heb morgen mijn NOD, ben bang dat ie ook gaat komen , maar kun je die gevoelens ook hebben en dan toch zwanger blijken te zijn? Hoor het graag van jullie! Groetjes en alvast een hele fijne kerst! Booey
Absoluut zeker weten. Na een week ervan overtuigd te zijn dat m'n ongi op weg was, toch maar is een testje gewaagd...
Hoi Booey, Ik heb wel eens gelezen dat dat kan. Dat meiden dat menstruatiegevoel ook wel een paar weken blijven houden, ook als ze zwanger blijken te zijn. Het kan dus wel! Ik hoop het voor je!
Hoi Ik heb het ook gehad ik zei nog tegen me schoonmoeder van ik wordt ongi want zo voelt het ook maar ik werd het niet maar was wel zwanger
Hoi hoi, Het kan zeker hoor, mijn 2 zwangere zussen hadden het ook allebei. Ik duim voor je. Liefs, Bibu !
o kriebels! Ik krijg helemaal het heen en weer! Was ondertussen even met kerstdeco bezig en dacht "er heeft vast niemand gereageerd" hihi! Nou ben benieuwd! Bedankt voor jullie antwoorden, ik hoop het ook!
Nou spannend, net zoals bij velen van jullie, nog steeds wachtend op nod, die had gisteren moeten komen ... Even aansluitend een vraag hierop, begin ik nu weer te tellen vanaf gisteren met de cyslus, of wacht ik eerst mijn ongi af en begin dan weer te tellen met de cyclus? Jullie allemaal klaar voor de kerst? Geniet ervan allemaal!
Eerst je ongesteldheid afwachten, de eerste dag van je menstruatie is je eerste dag van je nieuwe. Maar aangezien je nog niet ongested bent, zit je dus nog in je oude cyclus. Bij hoeveel dagen overtijd ga je testen?
Ik denk over een paar dagen. Ik ben nu pas 1 dag overtijd. Gisteren had ik nod moeten hebben. Dus ik zie het tot dinsdag aan denk ik, en dan dinsdag met ochtend urine testen.
Spannend! Hier nog iemand die menstruatiepijn had en toch zwanger is! Knap dat je nog geen test gedaan hebt hoor.
En? Ik ben ook zo benieuwd. Ik hoor graag of je opnieuw getest hebt en wat de uitslag was. Ik hoop zo dat je zwanger bent.
lol, morgen is mn nod, maar moet wel zeggen dat ik niet echt ongi gerommel heb. wel voor mn gevoel, vollere borsten en af en toe dat ik mn niet fit voel, jeuk op mn buik, iets last van onderrug (maar moet zeggen, dat die bij mij zwak is). spannend hoor duim voor iedereen
hihihih ...... heb inderdaad getest vanochtend en wil voor de zekerheid morgen nog een keer testen, want kan de uitslag zelf bijna niet geloven ..... hihi .... xxxx
test gaf vanochtend 2 streepjes maar is zo'n goedkope test met zo'n teststrip, niet zo'n luxe test waarvoor je een 2e hypotheek moet afsluiten. Dus wil morgen nog even investeren in een ander merk voor de zekerheid, maar nod is er nog steeds niet .... hihi ... stond vanochten wel zo in de badkamer haha!