hahahahah ik plas echt in mijn broek "tweede hypotheek"hahahah jij bent gewoon zwanger gekkie van harte gef.
hahaha, ik hoop dat je gelijk hebt, ik ga er ook wel een beetje vanuit, hier wordt altijd gezegd een streep is een streep, maar voor de zekerheid morgen nog even naar de shop voor een nieuwe test. Ben benieuwd!
Hahahahah gekkie dat hoeft heus niet je bent gewoon zwanger en geniet er nu maar van hahahah ik moet nog steeds lachen om jou tekst!
Als je dan toch gaat investeren, investeer dan in zo'n digitale test, die geeft aan ZWANGER!is leuk om dan te bewaren!Gefeliciteerd hoor!
Heerlijk dit, geweldig! Wordt er in ieder geval in 2 huiskamers goed gelachen! Hoe lang blijven die digitale tests goed leesbaar? Mijn stripje wat ik vanochtend heb gebruikt is nog steeds goed leesbaar. Voordeel van zo'n stripje is natuurlijk dat je hem in een plakboek kunt plakken, of is dat iew?
Waarom is dat iew zou niet weten waarom, nou en of ik die lijntjes in mijn plakboek ga plakken mocht het zover zijn hihi...
Ja idd, zou ik ook doen hoor... Is dan toch opgedroogd dus... En is toch een speciaal iets vind ik! Gefeliciteerd meid!
Hoi Booey, Ik las je verhaal en was zo benieuwd.....heel blij voor je dat het "een streep" is: gefeliciteerd! En zeker inplakken zou ik zeggen. Was zo benieuwd naar jouw uitslag omdat ik mijzelf in jouw verhaal herken. Zelfs de nod zaterdag en gelijke klachten: ga vandaag testen. Nu door jou met wat meer vertrouwen.....
Hoi hoi, Gefeliciteerd meid ! Ook voor je mannetje natuurlijk, ben echt blij voor jullie. Geniet er maar lekker van. Liefs, Bibu !
Zo net terug van de winkel, heb boot verkocht (hihi) en tweede test gekocht. Ik zag hier in de winkel dat ze 2 van die digitale testen hadden van clearblue voor 12,95, da's best wel goedkoop of niet? Ga zometeen even testen ... Spannend .....
WOEOEOEOEHOEOEOEOE! Alweer twee strepen! Nu maar even dok bellen. Dit had ik niet verwacht jongens, ik bedoel, ik ben 36 en dit wordt onze eerste .... ik ben over de maan! xxxx