Eind september gestopt met de pil Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan, zeker op mijn leeftijd niet. Ik had al zoveel verhalen gelezen op het internet, maar dit moet ook leuk zijn om te horen voor de wat oudere rakkers onder ons! hihi! Ik mag dat zeggen he, ben zelf ook oudere rakker!
Hey Booey, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geweldig dat het zo snel gelukt is, het is je van harte gegund. Geeft heel wat burgers moed denk ik. Geniet ervan! Groetjes Marie
En dat is 't! Kan het nog niet geloven maar binnen paar seconden was het al overduidelijk.....telkens hoop je erop en als het dan eenmaal zover is dan kun je het niet geloven. Maar eh, morgen ga ik ook voor het digitale testmateriaal....
JAAAH Janneke! Zie je nou wel, wij als oudere rakkers! O geweldig voor je meis! Van harte gefeliciteerd!
Hey janneke ook jij van harte gefeliciteerd natuurlijk he! dat is goed nieuws voor jullie he! Nu wij nog hihihi
Ja, nu jullie nog! Ik heb net de huisarts gebeld maar die is op vakantie tot 2 januari, doh! Dus ik wacht nog even met de officiele banner totdat ik bij de eigen huisarts ben geweest (wil liever niet naar een praktijk die het dan overneemt), maar met 2 pos. testen ga ik ervan uit dat we volgend jaar babykamertje gaan inrichten! xxxx
pfff, hier ook nog steeds geen nod, wel gisteravond misselijk geweest en vanochtend ook iets misselijk (minder erg dan avond) vandaag had ik een opgeblazen gevoel.
Testen Zonnetjes! Ik werd ook ineens midden op de dag misselijk. Dus niet persee in de ochtend (morning sickness). Testen meis, spannend!
Van harte gefeliciteerd!Wauw, en zo snel al! Deze toch ook al ouder wordende rakker is al 1 jaar bezig en wil nog niet echt lukken helaas! Ach, misschien ben ik er wel te veel mee bezig, maar goed kan ik ook niks aan doen he!Meid, geniet ervan he!
haha ja eigenlijk wel he, nou ik wil wachten (als dat lukt) tot zat ochtend, mochten de duivels niet komen (verwacht ze eigenlijk ook niet meer) en de symptonen erger worden. vriend en ik moeten do en vr nog hele dag werken, volgende week zijn we lekker vrij. maar dit is natuurlijk ook spannend, testen, ben je van het gezeur en onzekerheid af! jij booey van harte! en misschien kunnen we elkaar de hand schudden
Ik hoop het zo voor je zonnetjes, zou ontzettend leuk zijn. Ik heb ook pas 2e kerstdag getest, was verlaat kerstkadootje hihi. @Carmen31: Het gaat jullie ook lukken, ik zal duimen vanaf deze kant!
durf niets te zeggen, maar was vandaag bij vlagen toch best beroerd, nu ook weer. denk dat we zat maar ff gaan testen, of morgenochtend, maar dan moeten ook weer "gewoon" aan het werk. niet erover hebben met collega's , dus das ook niet leuk.
denk toch morgenochtend, zit de hele dag te dagdromen hoe we het gaan vertellen. stel je eens voor dat het negatief is, test ik morgenochtend, zijn we van het gezeur af.
wel met ochtendplasje testen hoor, die is veel geconcentreerder als die van de avond. Ben zo benieuwd, loop zelf ook de hele tijd weer terug naar de testen om te kijken of ik me toch niet vergist heb ...
Hahaha leuk om te lezen zo... hihi en ja beste is nog steeds 's ochtends testen! Suc6 morgen ochtend! ben benieuwd naar de uitslag!
Hey dames, gefeliciteerd! Doet me goed om jullie verhalen mee te lezen. Ik ben (nu nog) 35 jaar, en ben nu 4 maanden bezig, maar ook wel met een beetje stress, omdat ik geen "jonge blom" meer ben, zeg maar. Maar het kan dus gewoon nog zonder problemen! Goed gevoel, bedankt dames! Geniet van lekker van deze tijd! Liefs Kari