zit er even helemaal doorheen!

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ja duidelijker kan het even niet, ik zit er helemaal doorheen momenteel,

en ja kan ik een reden noemen niet specifiek, er zijn wat kleine dingen is dit dan 1 reden in totaal ik weet het even niet meer zit even stuk,

ik ben momenteel heel erg bezig met het feit dat het nu 5 jaar geleden is dat mijn vader ziek werd en 3 maanden later overleed ik heb hier afgelopen jaar therapie voor gehad heeft goed geholpen maar kan momenteel iedere datum van wel onderzoek of uitslag van toen noemen,

ikzelf moet geopereerd worden en ondervind er veel klachten van continue verkouden hoofdpijn en een neus die pijn doet als je er alleen maar naar wijst, daarbij steeds keelpijn/ontsteking nog maar een maand of 2 dan kan ik onder het mes. eindelijk

daarbij komt dat ik het echt niet naar mijn zin heb op het werk nu er gebeuren hele vreemde dingen momenteel en ik ben aan het reintegreren en heb gewoon nu nog geen keus om op te stappen, ik was altijd leidinggevende en nu is er een andere fulltime leidinggevende ik heb heel veel problemen gehad tijdens mijn 1,5 jaar durende ziekte verloop nu op therapeutische basis aan het opbouwen gaat op zich goed maar er wordt totaal geel rekening met me gehouden, sta steeds bijna een uur langer te werken dan de bedoeling is en dan ben ik gewoon total loss kan dan niets meer alles doet me zeer dan, leidinggevende vindt dat ik bepaalde dingen maar moet oplossen want heb deze functie toch altijd gedaan en ja dus ook als er een nieuwe kracht staat die nog ingewerkt moet worden ik al een half uur te lang sta te werken en al een half uur eerder moest beginnen en ik uiteindelijk dus bijna 1,5 uur later dan normaal wegga met het gevolg dat ik mijn zoon niet op tijd kan halen kdv gebeld kom ook vol in de file en was een half uur te laat op kdv geen eten meer klaar kunnen maken kind overstuur ik over de zeik man kortaf gaat fijn even ene voorbeeld.

tevens nog even ene "klein" ding heb inmiddels 2 personen waaronder leidinggevende en haar beste vriendinnetje betrapt op stelen hun weten dit niet maar de positie waarin ik verkeer is niet zo fijn nu maar na 6 weken wikken en wegen toch maar naar 1 van de directie gestapt en verteld hij had het vermoeden ook al dus ben blij dat ik het gedaan heb maar voel me er wel vervelend bij,

nu nog maar 3,5 week werken en dan heb ik 3,5 week vakantie maar ben nu even op

zo vreselijk moe steeds en alles doet me zeer maar merk dat het spanning en vermoeidheid is maar wil nu ook niet zeggen doe even een stapje terug want ga wel bijna met vakantie

pfff lang verhaal kortom zit er even doorheen

2. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Pffff, weet even niet goed wat ik kan zeggen om je een beetje op te beuren! :( Je zit inderdaad duidelijk niet lekker in je vel!
    Kun je er thuis met je man wel goed over praten? En heb je met iemand een reintegratieplan opgesteld? Dan is het wellicht verstandig daarover te praten, want het reintegreren gaat duidelijk niet helemaal goed. Reintegreren is al pittig (spreek uit ervaring) en als je er dan nog van alles bij hebt, dat valt echt niet mee!
    Ik hoop voor je dat je straks in je vakantie wat tot rust kan komen.
    En probeer thuis zoveel mogelijk te rusten en wat voor jezelf te gaan doen, wat je ook maar fijn vindt om te ontspannen.
    Sterkte!

3. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    dikke knuffel :)

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

Mijn officiele reintegratie begeleider is op zijn vingers getikt door de bedrijfsarts en kijkt niet naar me om, heb net contact gezocht met de bedrijfsarts of ik voor de vakantie nog een keer daarnaartoe kan misschien dat dat werkt.

Mijn man weet van de hoed en de rand op het werk (zelfde werkgever )en snapt mijn situatie, maar zegt ook kom voor jezelf op je wil je baantje niet terug je wil eerlijkheid en ook dat ik op tijd aan de bel trek dat het niet meer gaat maar ik wil me niet laten kennen (en heb eerlijk gezegd ok geen zin in gezeik vlak voor de vakantie ) maar ik heb nu vanmorgen koffie gedronken bij mijn mama en daarvoor 60 km moeten rijden en heb nu echt pijn het vreemde is het is voor mijn gevoel echt spanningspijn mijn nek heek erg maar ook tussen mijn schouderbladen heb net al een 1,5 uur gelegen slapen gaat niet ook in de nacht niet ben enorm moe maar lig alleen maar te malen.

bah, baal ervan

Deel Deze Pagina