Ik weet dat je het niet zo bedoelde, maar na wat we meegemaakt hebben is het allemaal vreselijk spannend en ga ik meteen in paniekmodus. (zo had ik dus bedacht dat ik vast in de overgang was en dat ik daarom een korte lf had, want mijn lijf doet alles verkeerd enzo )
Wauw wat een verhaal. Denk je bezig te zijn met wanneer je ovulatie plaats moet vinden, ben je gewoon hartstikke zwanger. Gefeliciteerd!
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties! Ik moet het laten bezinken allemaal, zo onwerkelijk, ik moet gaan slapen ook, morgen gaat mijn wekker (mijn jongste) om 5:30
Ziet eruit als een superknaller dus gefeliciteerd! Super spannende tijden zo zeg voor je. Hopelijk niet alleen spannend spannend, maar ook snel leuk spannend Ik vind dat laat hoor met een geschiedenis! Logischer zou zijn met 6 weken. Ik zou daar zeker naar vragen.
Gefeliciteerd! Ik zou gezien je niet helemaal zeker bent van alles voor over 2 weken een echo plannen dan zou je tussen week 7 en 8 zitten ongeveer. Verder hoop ik op een goede uitslag van de test met 13 weken en verder een fijne zwangerschap
Dank jullie wel allemaal! Ik zal morgen het ziekenhuis bellen en kijken met ze wanneer we de eerste afspraak inplannen Ik heb vreselijk slecht geslapen, heel onrustig, maar nu voel ik me rustiger. Ik heb de test die ik in mijn bestelling gedaan had als ‘de bewaartest’ vanochtend gedaan, zie foto Nu is het klaar met testen
Oh, nog een goede: ik heb dus zondag, na die ovutest dat ik vreemdvond knallen, nog een mail gestuurd aan sensitest, of ik toch niet per ongeluk ultra gevoelige testen had gekregen ofzo nee, antwoorden ze op maandag, dit waren echt wel de gewone.
Zo leuk dit! Gefeliciteerd! Ik heb bij mijn 2e in het eerste trimester ook vaak bloedingen gehad die ik toch best hevig vond voor tijdens een zwangerschap. Daardoor extra echo's gehad en toch was het elke keer helemaal goed met de baby. En die 'baby' loopt nu lekker rond hier.
Gefeliciteerd! Hier ook bij de 2e veel bloedingen gehad en deze dame word volgende week 1 dus 't kan zeker wel. 't maakt je alleen onzeker en om mij heen heb ik ook veel van dit soort verhalen gehoord. Hopelijk kun je vlot terecht voor een echo! Succes!
Gefeliciteerd! Ik heb een soort gelijke ervaring gehad, alleen het bij mij vanishing twin. Bij de eerste echo ( geloof rond de 6 weken, was een leeg zakje te zien en een zakje gevuld met iets wat nu mijn 2 jarige zoon is! ( je kan het teruglezen als je mijn oude berichten bekijkt van bijna 3 jaar geleden!)