Ik ben net gevallen. Ik wilde de kamer binnen stappen en omdat mijn zoontje in en uit het zwembadje is gelopen was de vloer nat. Ik ben dus met een been uitgeschoven in een halve split en ben uiteindelijk op m'n knieën terecht gekomen. Ik ben echt zo blijven zitten en zo'n 5 minuten later kreeg ik buikpijn. Ik weet niet of er iets mis kan zijn daar bij de baby of dat ik gewoon buikpijn kreeg van het plots aanspannen van m'n buikspieren en van de schrik. Kan iemand me even geruststellen
Je baby'tje zit goed verstopt hoor. Maar je kunt natuurlijk door de gekke beweging en schrik best even last hebben van je buik. Mocht je het niet vertrouwen kun je altijd de vk bellen, maar ook die kan niet zo gek veel voor je doen denk ik.
wat vervelend dat je bent gevallen! Zo te horen heeft je buik geen 'klap' gehad, maar idd je buikspieren hebben missch wel net even iets harder moeten werken. Maar de pijn kan ook door de spanning komen.. je schrikt toch heel erg. Maar boven alles.. voel je je onzeker, bel dan even je vk! Die zijn er uiteindelijk ook om je gerust te stellen!
omdat je buikspieren heel erg rekken nu zijn ze extreem gevoelig.ik moest bruusk remmen op de fiets een week geleden en had ook nadien erg veel buikpijn,ik heb de vk gebeld en ik moest me helemaal geen zorgen maken.de kans dat een goed ingenesteld kindje zomaar "loskomt"is enorm miniem zei ze.
Gelukkig. Een vk heb ik (nog) niet. Ik loop via het ziekenhuis en volgens mij is mij toen verteld dat ik geen vk nodig heb. En zo wel bel ik dinsdag naar de echo in het ziekenhuis gelijk een vk.
met 6 weken kan je in principe zelfs in de achtbaan dus die zit wel veilig, alleen je banden kunnen even een optatertje hebben gehad..
Ik ben bij de oudste ook gevallen met 9weken. Was aan het wandelen met de honden. Mijn gyn zei dat de kleine echt goed beschermt zit.
Een vriendin van mij is met 8 weken met haar fiets gevallen. Ze kwam met haar buik op dr stuur terecht. Maar alles is goed. Op de echo die ze,kreeg was er niks aan de hand en over een maand bevalt ze. De dokter zei dst je buik een airbag is en wel tegen een stootje kan. Komt goed dus. Doe lekker rustig aan vandaag. Groetjes
zolang je idd niet ergsn met je buik op bent gekomen is er niks aan de hand. Het zal de schrik zijn waardoor je spieren zich even 'overspannen' en dat kan pijnlijk aan voelen. Net zoals spierpijn Niet ongerust maken meid, het is klein, zit nog achter je schaambot en daarbij zit er vet, buik en bindweefsel wat het allemaal beschermt
Ik ben met 14 werken nog van de trap gevallen. .. was niks aan de hand Ik had ook buikpijn maar bleek van de stress. Bel gewoon het zh op Ik loop ook bij de gyn die mag je ook altijd bellen!
Bij onze eerste ben ik met 24 weken op mijn buik gevallen. Toen wel een echo gekregen. Verloskundige zei toen dat de placenta wat beschadigd was, maar dat dit geen kwaad kon. Als je je zorgen maakt, gewoon even bellen daar zijn ze voor.
Ik heb, toen ik zo'n 5 weken zwanger was, een gruwelijk harde stomp in mijn buik gehad van mijn schoonvader... (Lang verhaal) Toen ook buikpijn gekregen en ik dacht het ergste... Na een echo bleek alles gewoon goed te zijn, en werd mij idd ook verteld dat de baby nog zo goed beschermt zit, dat er vrij wel niks mee kon gebeuren (van buitenaf) Dus probeer niet te bang te zijn, je buikspieren zullen idd wel een optater hebben gehad, maar dit zal geen invloed hebben op je baby'tje Bij mij is het ook goed gekomen