Hallo, Ik ben wat hulp nodig. In juni hebben we een bruiloft, van een nicht. Nu ben ik dus op zoek naar leuke, stoere kleding voor mijn jongens en het lieft hetzelfde setje. De oudste zit dan in maat 92 en de jongste waarschijnlijk 68. Ze hebben van schoentjes donkerblauwe sneakers met oranje accenten (de jongste slofjes in die kleuren). Nu wou ik de kleding daarop aanpassen, lijkt me leuk ipv alleen maar wit, zwart, blauw. Ik zat te denken aan het overhemd van z8 (lichtblauw met oranje accent) en een donkerblauwe broek eronder. En een oranje riem misschien. Of hebben jullie nog andere leuke ideeen? Wel het liefst een lange broek, omdat we niet weten of het dan al warm genoeg is. Alle tips en ideeen zijn welkom!!
Ohhh ik lees mee. Begin augustus een bruiloft waarbij zoon ringendrager is en ik hem dus een mooi pak wil aandoen . Hij zal dan in 98/104 zitten. Heb zelf nog niet echt iets gevonden voor bruiloft!!!
Bij onze bruiloft afgelopen juli hadden onze zoons een t-shirt aan met een gedrukt stropdasje (kon je in meerdere kleuren bestellen, deze foto komt van de website destijds en is niet onze zoon ): En daaronder een mooi broekje met visgraat patroon.
Kijk gewoom even naar het bruidspaar. Hoe staan zei in de dresscode. ik vind persoonlijk dat kinderen gewoon netjes mogen gaan in de zin van overhemdje en jurkje. Maar geen complete pakken. Het kind moet zich er ook goed in voelen. Overhemd van z8 is super! Mooie donkere jeans eronder of chino en je bent klaar! kinds maar toch netjes!
Ik zou dan een zandkleurige broek (chino) eronder doen. Heel netjes met een lichblauwe overhemd en die blauwe schoenen. Ook meer zomers qua kleuren
Het bruidspaar vind zoiets idd mooier dan strak in pak. Als we nu zelf gingen trouwen had ik ze misschien wel zoiets gedaan, maar niet als gast. Het bruidspaar denkt zelfs zoveel aan de kinderen, dat het gehouden wordt in het sprookjeshof
Ik zou voor het z8 overhemd gaan net een mooie donkere spijkerbroek eronder. Bij h&m en hema heb je dezelfde voor beide jongens.
Ik had een doop van ons neefje laatst en had toen bij next gekeken, dat is in NL volgens mij alleen online. Maar die doen flink wat nette kleding en ook van die pakjes