Zo we zijn terug anderhalf uur in de stoel gezeten het was letterlijk een rot kies hahaha. Hij heeft een stukje kaak weg moeten boren de kies in stukjes moeten breken en toen kon hij er uit. En inderdaad t viel niet onder de verzekering en mochten 112 euro betalen ( had het duurder verwacht )
wel bonnetje bewaren he! kijken of je het bij belasting kan indienen volgend jaar, moet je boven een drempel uitkomen, maar voor hetzelfde geld zit je daarboven.
Fijn dat het gelukt is! Ach ja, en bij de kaakchirurg had je het ook moeten betalen want dan gaat het eerst van je eigen risico af....lood om oud ijzer. Heb ik ook ooit gehad met mijn verstanskies, die hebben ze helemaal kapot moeten boren om eruit te halen. Hou het wel even in de gaten, want bij mij zijn ze toen een stukje vergeten eruit te halen en ik moest dus later terug want helemaal ontstoken en zo.
Ouch... klinkt zo'n beetje als hoe het bij mij ging. Ben drie keer bijverdoofd, en er is ook een stukje van mijn kaak afgezaagd Gek om te bedenken he. Ik was toen student met een uitzendbaantje. Had ziekenfonds van 50 gulden per maand. (wat is dat, 22,50 euro?) Heb voor de ingreep nooit een rekening gehad! Wat een achteruitgang van de zorg(verzekering) he? Bah. :x