Even advies nodig

Discussion in 'De lounge' started by Saja87, Apr 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

sterkte! ik hoop dat het nu al achter de rug is! is het hem meegevallen of tegengevallen..

2. tulip

tulip Niet meer actief

ik zie dat jullie toch terecht kunnen, gelukkig maar!! Heel veel sterkte voor je man.

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Zo we zijn terug anderhalf uur in de stoel gezeten het was letterlijk een rot kies hahaha. Hij heeft een stukje kaak weg moeten boren de kies in stukjes moeten breken en toen kon hij er uit.
    En inderdaad t viel niet onder de verzekering en mochten 112 euro betalen ( had het duurder verwacht )

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

wel bonnetje bewaren he! kijken of je het bij belasting kan indienen volgend jaar, moet je boven een drempel uitkomen, maar voor hetzelfde geld zit je daarboven.

5. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,092
    7,843
    113
    Fijn dat het gelukt is! Ach ja, en bij de kaakchirurg had je het ook moeten betalen want dan gaat het eerst van je eigen risico af....lood om oud ijzer.

Heb ik ook ooit gehad met mijn verstanskies, die hebben ze helemaal kapot moeten boren om eruit te halen. Hou het wel even in de gaten, want bij mij zijn ze toen een stukje vergeten eruit te halen en ik moest dus later terug want helemaal ontstoken en zo.

6. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ouch... klinkt zo'n beetje als hoe het bij mij ging. Ben drie keer bijverdoofd, en er is ook een stukje van mijn kaak afgezaagd :$

Gek om te bedenken he. Ik was toen student met een uitzendbaantje. Had ziekenfonds van 50 gulden per maand. (wat is dat, 22,50 euro?) Heb voor de ingreep nooit een rekening gehad! Wat een achteruitgang van de zorg(verzekering) he? Bah. :x

Share This Page