Dat dacht ik eerst ook, dus ik heb het even hier nagekeken en wij betalen 7.80 en zijn dan voor 50.000 euro verzekerd. liefs kaatje
Ja zoiets heb ik inderdaad ook misschien nu dat we gaan verhuizen en nieuwe meubels gaan krijgen meer moeten gaan betalen maar dan nog komt er niet heel veel meer bij.
zo dat is weinig,ik betaal 230 euro p.m. aan gas en electra,heb trouwens wel een hoekhuis en twee kinderen
was vanmorgen op het nieuws, mensen die hun energiekosten hebben vastgezet voor 3 of 5 jaar schieten er straks behoorlijk bij in......... de energieprijzen gaan nl. binnenkort flink omlaag. ik wilde het ook doen maar mijn mannetje vond het maar niks, hij had al gehoord dat er veel haken en ogen aan zaten en nu blijkt dus dat ie gelijk heeft en dat mensen die het wel hebben gedaan nu dus de pineut zijn. komt er op neer dat degene die het niet hebben vast laten zetten gaan profiteren van degene die dat wel hebben laten doen. want de prijsverlaging word nu dankzij hen gecompenseerd voor de energie-bedrijven. dus bij deze een waarschuwing voor degene die overwegen de prijs vast te laten zetten.
die vijf jaar vast zetten houd niet in dat je er niet vanaf kan, je kan iedere keer in januari opzeggen. Dus net zo als bij een andere energiebedrijf heb ook een opzegtermijn.