even advies zo beroerd

Discussion in 'Zwangerschap' started by knuffie 23, Mar 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

Jun 17, 2008
    731
    0
    0
    hoi allemaal

hier even een vraagje
    ik ben al 2 dagen alleen maar aan het overgeven het meeste smorgens ik heb zelf zoiets van hoort er waarschijnlijk bij in het begin had ik het ook

maar heb sinds gisteren echt een rare buik en zie heel de tijd zilvere sterrtjes voorbij komen en duizelig

gisteren groei echo gehad en die was super ook me bloeddruk is netjes
    maar die sterretjes vind ik toch wel beetje eng

ik heb gegoogle en daar staat dat het zwvergiftiging kan zijn maar dat het dan gepaard gaat met hoge bloeddruk die ik dus nie heb

ik zit al bij de gyn dus mocht ik bellen moet ik meestal gelijk komen naar het ziekenhuis maar eigenlijk zie ik dat nie zo zitten

hopelijk hebben jullie advies ik moet maandag weer naar de gyn voor controle zal ik afw8 of toch even bellen

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Overgeven, buikpijn en vlekken voor de ogen kunnen verschijnselen zijn van zw. vergiftiging! Meestal gaat dit gepaard het hoge bloeddruk idd. Is je urine onlangs nog getest op eiwitten?

Ik zou wel even bellen!

3. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Meid als je je zo beroerd voelt, dan zou ik toch even bellen. Lijkt mij het tripje naar het ziekenhuis wel waard. Die sterretjes kunnen inderdaad met je bloeddruk te maken hebben en dat ie gister nog goed was, zegt helaas niks. Dat kan ineens veranderen. Ik zou echt bellen en er dan even naar laten kijken.

4. meertje

meertje Bekend lid

Sep 12, 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Bellen gelijk doen nooit twijfelen

5. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

Jun 17, 2008
    731
    0
    0
    nee is niet gecheckt mijn gyn doet een beetje vaag soms want ben 3wk geleden geweest en toen heb ik het aangegeven dat ik soms zo beroerd was en dat ik ijzer wilde prikken ze zei doen we volgende keer wel

uiteindelijk ben ik via me huisarts geweest en me ijzer was goed hoor 7,8 was goed zei de ha

bedankt voor je advies en zal zo even overleggen met me man wat die der van vind

6. syboena

syboena Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    2,304
    0
    0
    idd ik zou ook bellen
    beter 10x te vaak bellen (voor niks)
    dan 1x neit bellen en het is mis

7. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

Jun 17, 2008
    731
    0
    0
    ja das wel waar maar voel me dan weer schulig omdat me man dan uit zijn werk moet komen

ik weet dat die dat niet erg vind maarja ben ik zo muts in

en ze hebben ook in het ziekenhuis gezegt liever 10x voor niks als 1 keer te laat

8. sillie78

sillie78 Actief lid

Nov 13, 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Bellen!
    Het wil niet zeggen dat als je bloeddruk gisteren goed was, dat het nu ook nog het geval is.

9. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

Jun 17, 2008
    731
    0
    0
    jullie zijn het iedergeval met elkaar eens

heb net me man even proberen te bellen maar die was even nie bereikbaar die belt zo terug even vragen wat die der van vind want ja moet wel vervoer hebben he

zie der echt tegenop maar ga zeker bellen zo

10. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik kan me goed voorstellen dat je je er kl**e onder voelt, dat je man er voor thuis moet komen en nu nog niet weet wat er misschien aan de hand is..
    Toch denk ik ,als je gebeld hebt, jullie langs kunnen komen en er is iets .. je blij bent dat je gebeld hebt.. Ook waneer er na onderzoek blijkt dat het onschuldig is..
    Je bent nu onzeker.. dat is ook niet prettig.. Het is wel even een geregel misschien maar wat de uitkomst ook is.. het is het dubbel en dwars waard!

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Het kan een acute zwangerschapsvergiftiging zijn, hoor. Dat je bloeddruk goed was, wil nog niet zeggen, dat ie dat nu ook is. Je kunt beter een keer voor niets bellen, dan te lang wachten!

12. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

Jun 17, 2008
    731
    0
    0
    gyn is bezig met spoedgeval

kan me ha om half 2 bellen voor advies waarschijnlijk word ik dan gewoon doorgestuurd ik laat het weten

13. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Echt even volhouden dat je echt gezien wilt worden, dan maar door een vervangende gyn. Hopelijk stuurt je dokter je door.

14. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

Jun 17, 2008
    731
    0
    0
    ja idd ik hoop het ook maar denk het wel hoor

nog even 15min voorhouden

me man is in het dorp aan het werk dus die is als het moet zo hier en hij vond me niet lastig

15. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

Jun 17, 2008
    731
    0
    0
    net contact gehad met huisarts moet even komen voor bloeddruk als die te hoog is word ik doorgestuurd anders nie

want volgens hem gaat zw vergiftiging altijd gepaard met hoge bloeddruk dus ik ga even snel jullie horen het

16. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

En er moeten ook eiwitten in je urine zitten, dus laat je ha ook even je urine nakijken!

17. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

Jun 17, 2008
    731
    0
    0
    ja zal het meenemen thanks
    moet wel bij de assistente maar die kan dat ook vast wel

18. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik leef met je mee..

Ik wacht op je volgende berichtje hier!

Liefs..

19. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

Jun 17, 2008
    731
    0
    0
    bloeddruk te hoog nu gyn aan het bellen

20. Angelie

Angelie Bekend lid

Oct 21, 2008
    607
    0
    0
    O jee, nou, ik hoop voor je dat het mee valt...sterkte in ieder geval!

Share This Page